d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev15859606162231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,335
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 11 2009 03:30pm
Quote (Litttle_Brother @ Mon, May 11 2009, 09:27pm)
jaha? :O


Jaha du!
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
May 11 2009 03:53pm
Quote (Marcusd0 @ Mon, 11 May 2009, 23:30)
Jaha du!


Ja det kan man säga...
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 12 2009 03:40am
Quote (Dola @ Wed, Feb 4 2009, 08:41pm)
jag sköt en hund när jag var fem


fattar den inte :S
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
May 12 2009 03:41am
Quote (swewik @ Tue, 12 May 2009, 11:40)
fattar den inte :S


This
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 12 2009 08:26am
Forskarna har kommit på varför män snarkar när dom ligger på rygg!

Pungen täpper igen rövhålet xD
Retired Moderator
Posts: 15,582
Joined: Oct 17 2008
Gold: 226.37
Trader: Trusted
May 12 2009 02:18pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 13 2009 05:37am
Quote (VadSkaJagHeta @ Mon, May 11 2009, 12:39am)
Nödvändigt att påpeka ett uppenbart stavfel.

var*, för övrigt*.

Du om någon bör inte kasta sten i glashus. Eller igelkottar i en ballongaffär.


.

Alla gör sina mistag, sade igelkotten och klev ner ifrån diskborsten.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
May 13 2009 05:40am
Quote (VadSkaJagHeta @ Mon, 11 May 2009, 00:39)
Nödvändigt att påpeka ett uppenbart stavfel.

var*, för övrigt*.

Du om någon bör inte kasta sten i glashus. Eller igelkottar i en ballongaffär.


ballongerna är väl inte uppblåsta i en ballongaffär?..
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 13 2009 05:43am
Quote (Nickeee @ Wed, May 13 2009, 01:40pm)
ballongerna är väl inte uppblåsta i en ballongaffär?..


Suck....
Member
Posts: 205,335
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 13 2009 09:14am
Hur får du in en elefant i kylen?
1. Öppna dörren.
2. Sätt in elefanten.
3. Stäng dörren.
Go Back To Svenska Topic List
Prev15859606162231Next
Add Reply New Topic New Poll