Quote (Litttle_Brother @ 7 Apr 2016 09:55)
Tror inte ni ljuger/är inkompetenta. Menar bara att jag har dåliga erfarenheter från mig själv och kompisar och internet av surrround headset.
Så därför är jag kritisk till det. Och även därför jag undrar hur pass tydligt ni tycker att ni hör exakt vars/åt vilket håll ni hör folk i FPS spel. Det är intressant/bra att veta.
Jag skulle kunna tänka mig att köpa ett par surround hörlurar/headset om jag vet innan från t ex er att det är ett headset ni använt i fps och att ni vet att det är bra i sig och bra jämförelsevis med andra headset också.
Man kör inte med 7.1 i g930. Man kör vanliga good old stereo. Så köp ett g930! Mvh materiallirarn
Quote (AMME @ 7 Apr 2016 02:16)
Har precis köpt g930.
hade g35 innan och dom var sjukt grymma. Dessa är ännu bättre men mjukvaran suger ju riktigt hårt?
Om det är någon med g930 och windows 10 här så får ni gärna tipsa om vilken version av software som fungerar bra.
7.1 surround finns ej, voice changer har dom tagit bort? Skrammligt ljud lite då och då.
Skulle rekommendera g930 eller g35 för cs helt klart men tråkigt att mina g930 inte fungerar korrekt :(
Ska plocka fram den rätta åt dig imrn om jag hinner mellan mina matcher jag ska dömma!
Jag vet av erfarenhet att den som finns på logitechs hemsida är skräp. Jag har dock en gammal med voice changer, equalizer o annat spännande som är tokbra! Använder den sj på win10
This post was edited by ChingeR on Apr 7 2016 02:28am