d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev157585960614356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 14 2013 01:13pm
firmafest igår

KAOS
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 14 2013 01:35pm
Quote (PhearCIII @ Nov 14 2013 07:00pm)
:angel:

http://i.imgur.com/L0618O4.jpg


Gött! Önskar ja kunde hustla lite brudar i en bil, har ju ingen bil :cry:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 14 2013 03:06pm
Tror jag ska sticka till skolan några timmar tidigare imorgon, börjar 1300

Om jag gör det så kommer jag känna mig sjukt ambitiös.

Har ju ingen dator hemma, och jag behöver förbereda mig inför ett seminarie nästa onsdag bland annat
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 14 2013 05:03pm
Death in June var svinbra, Douglas var på bra humör, han lirade bra länge och han lirade låtarna som folk vill höra

Värsta jag vet är när en artist har 2-3+ timmar dundermaterial att lira men väljer att framföra typ halva senaste albumet som suger pung

Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 14 2013 07:38pm
Gn8
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 15 2013 12:53am

Geezus
Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 15 2013 12:55am
Hoj
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 15 2013 01:46am
God Morgon!

Freitag!

Mycket bra B)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Nov 15 2013 02:50am
Fan vad irriterad i halsen jag är, känns som att jag svalt ett par rakblad eller nåt
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 15 2013 03:22am
Quote (SCXiao @ Nov 15 2013 09:50am)
Fan vad irriterad i halsen jag är, känns som att jag svalt ett par rakblad eller nåt


Gå och köp strepsils

jävla stronk

This post was edited by Svartermetalisk on Nov 15 2013 03:24am
Go Back To Svenska Topic List
Prev157585960614356Next
Add Reply New Topic New Poll