Quote (berhemuli @ 28 Oct 2013 21:19)
guldet gick men det är ok.. för vi vann i hockeyn! 5min kvar ligger under 1-3 booom 4mål på 5min. vinst 5-3!
Skönt att guldet gick till Malmö. Hade dock hellre sett att det hamnade i Helsingborg, vilket ju var realistiskt för en månad sedan. Rent krasst är det ju okej så länge guldet inte hamnar hos AIK eller IFK.

Grattis till vändningen i hockeyn iaf, det är alltid kul med galna sista-minuten-svängningar (Så länge det inte är fotbollsderbyn).