d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1575859606196Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Oct 29 2013 01:55am
Quote (berhemuli @ 28 Oct 2013 21:19)
guldet gick men det är ok.. för vi vann i hockeyn! 5min kvar ligger under 1-3  booom 4mål på 5min. vinst 5-3!


Skönt att guldet gick till Malmö. Hade dock hellre sett att det hamnade i Helsingborg, vilket ju var realistiskt för en månad sedan. Rent krasst är det ju okej så länge guldet inte hamnar hos AIK eller IFK. :)
Grattis till vändningen i hockeyn iaf, det är alltid kul med galna sista-minuten-svängningar (Så länge det inte är fotbollsderbyn). :P
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 29 2013 08:43am
Inget guld till IFK.. Sunderland ligger näst sist i ligan och HV71 ligger sist..

Alla mina lag failar i år :lol:
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Oct 30 2013 03:05am
Quote (Makta @ 29 Oct 2013 15:43)
Inget guld till IFK.. Sunderland ligger näst sist i ligan och HV71 ligger sist..

Alla mina lag failar i år :lol:


Det är för att du sprider dina favoritlag för mycket. Varför inte välja en ort istället? ;)

För övrigt: Jag trodde att Sunderland bara hade en svensk supporter, men nu får jag säga till min pappa att det finns minst en till! ^_^
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 30 2013 04:18am
Quote (LorveN @ 30 Oct 2013 11:05)
Det är för att du sprider dina favoritlag för mycket. Varför inte välja en ort istället? ;)

För övrigt: Jag trodde att Sunderland bara hade en svensk supporter, men nu får jag säga till min pappa att det finns minst en till!  ^_^


Jag känner till ett flertal svenska sunderland supportrar! Eller ja isf tre st!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 2 2013 05:26pm


Vilken vindpust!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 2 2013 05:32pm
Quote (Makta @ 3 Nov 2013 01:26)
http://www.youtube.com/watch?v=au_J2q3bb5s

Vilken vindpust!


"det där är inte vackert! solklar utvisning!" och sen nejnejnejnej.. Bestäm er! :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 2 2013 05:43pm


Läktaren brinner mellan röda stjärnan och partizan belgrad.. Matchen spelas klart.
Ett päron kastas in under dif-mjällby, matchen avbryts.

Kontrasten...
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Nov 3 2013 04:25am
Quote (Makta @ Nov 3 2013 01:26am)
http://www.youtube.com/watch?v=au_J2q3bb5s

Vilken vindpust!


hehe, så jävla snyggt när han verkligen kastar klubban ifrån sig i sitt fall
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 3 2013 05:02am
Quote (berhemuli @ Nov 3 2013 01:43am)
http://www.youtube.com/watch?v=tFY6bBG2LoA

Läktaren brinner mellan röda stjärnan och partizan belgrad.. Matchen spelas klart.
Ett päron kastas in under dif-mjällby, matchen avbryts.

Kontrasten...


Du tycker att man borde få göra vad man vill på läktaren? :D
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 3 2013 06:48am
Quote (Makta @ Nov 3 2013 12:26am)
http://www.youtube.com/watch?v=au_J2q3bb5s

Vilken vindpust!


Ironiskt nog en bättre filmning än Avery.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1575859606196Next
Add Reply New Topic New Poll