Quote (umade @ 17 Apr 2012 19:10)
Alla pojkar var Real fan när dom var små för dom föredrog att se på laget som vann titlar.
Just därför är alla Barca fanboys idag ^^
Jag älskade Beckham och var smyg MU fan back den :>
Det va huvudsakligen spelarna (Zidane, Carlos, Hierro & McMannaman), sket i titlarna totalt.
Tror att jag börjar gilla lag pga spelare (förutom Bayern & Djurgården) faktiskt, så länge den finns någon spelare i laget jag gillar så bryr jag mig om laget, finns ingen i Real jag gillar längre så skiter i allt med dem
