d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1575859606198Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 17 2012 11:00am
Quote (PlaaD @ Apr 17 2012 06:59pm)
Jo, jag hoppas starkt på Bayern men har en dålig känsla av att Real kommer ta det :(.
Bayern - Chelsea i final skulle va ultimat


Inte Chelsea. Dom är inte bra. Dom har spelat kasst och kommer få så sjukt med smisk då det är komiskt :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 17 2012 11:03am
Quote (umade @ 17 Apr 2012 19:00)
Inte Chelsea. Dom är inte bra. Dom har spelat kasst och kommer få så sjukt med smisk då det är komiskt :D


Jo jag vet men det är kopiösa mängder hat jag har mot Barca, vill inte se dem i närheten av någon trofé :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 17 2012 11:07am
Quote (PlaaD @ Apr 17 2012 07:03pm)
Jo jag vet men det är kopiösa mängder hat jag har mot Barca, vill inte se dem i närheten av någon trofé :)


Varför inte? Hatar du laget för att det finns ett få idioter?
Drogba hotar folk och är allmänt dryg. Hatar jag Chelsea för det? Nä :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 17 2012 11:09am
Quote (umade @ 17 Apr 2012 19:07)
Varför inte? Hatar du laget för att det finns ett få idioter?
Drogba hotar folk och är allmänt dryg. Hatar jag Chelsea för det? Nä :D


Va Real fan när jag va mindre (Eller typ till Zidane försvann och de började förstöra laget med divor) så gillade inte Barca då, men på senare år har jag i stort sätt verkligen börjat hata dem pga hur ''fittigt'' dem spelar.
Jag nekar absolut inte till att de har troligen världens bästa lag och otroligt skickliga spelare dock.

Föredrar en något tuffare match mellan Chelsea och Bayern än en Oscarsgala mellan Real & Barca.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 17 2012 11:10am
Quote (PlaaD @ Apr 17 2012 07:09pm)
Va Real fan när jag va mindre (Eller typ till Zidane försvann och de började förstöra laget med divor) så gillade inte Barca då, men på senare år har jag i stort sätt verkligen börjat hata dem pga hur ''fittigt'' dem spelar.
Jag nekar absolut inte till att de har troligen världens bästa lag och otroligt skickliga spelare dock.

Föredrar en något tuffare match mellan Chelsea och Bayern än en Oscarsgala mellan Real & Barca.


Alla pojkar var Real fan när dom var små för dom föredrog att se på laget som vann titlar.
Just därför är alla Barca fanboys idag ^^
Jag älskade Beckham och var smyg MU fan back den :>
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 17 2012 11:15am
Quote (umade @ 17 Apr 2012 19:10)
Alla pojkar var Real fan när dom var små för dom föredrog att se på laget som vann titlar.
Just därför är alla Barca fanboys idag ^^
Jag älskade Beckham och var smyg MU fan back den :>


Det va huvudsakligen spelarna (Zidane, Carlos, Hierro & McMannaman), sket i titlarna totalt.
Tror att jag börjar gilla lag pga spelare (förutom Bayern & Djurgården) faktiskt, så länge den finns någon spelare i laget jag gillar så bryr jag mig om laget, finns ingen i Real jag gillar längre så skiter i allt med dem :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 17 2012 11:16am
Quote (PlaaD @ Apr 17 2012 07:15pm)
Det va huvudsakligen spelarna (Zidane, Carlos, Hierro & McMannaman), sket i titlarna totalt.
Tror att jag börjar gilla lag pga spelare (förutom Bayern & Djurgården) faktiskt, så länge den finns någon spelare i laget jag gillar så bryr jag mig om laget, finns ingen i Real jag gillar längre så skiter i allt med dem :)


Djurgårdade?

oh my
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 17 2012 01:54pm
Quote (umade @ 17 Apr 2012 19:16)
Djurgårdade?

oh my


Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 17 2012 03:18pm
Bayern vann, ruskigt skönt, hoppas det blir lika på Bernabeu nu bara...
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 17 2012 07:45pm
Quote (PlaaD @ 17 Apr 2012 19:15)
Det va huvudsakligen spelarna (Zidane, Carlos, Hierro & McMannaman), sket i titlarna totalt.
Tror att jag börjar gilla lag pga spelare (förutom Bayern & Djurgården) faktiskt, så länge den finns någon spelare i laget jag gillar så bryr jag mig om laget, finns ingen i Real jag gillar längre så skiter i allt med dem :)


Älskade Real när de hade BraTZIL Ronaldo och Roberto Carlos, samt Zidane. Men det var just de 2 brassarna jag gillade där ^^
Annars har det alltid varit Arsenal. Oavsett spelare
Go Back To Svenska Topic List
Prev1575859606198Next
Add Reply New Topic New Poll