d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev15758596061156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 24 2011 03:12am
Artikel om Barcraft i dagens Metro :)
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Nov 24 2011 03:43am
Ngn som är på Dreamhack :D?
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 24 2011 03:54am
Quote (berhemuli @ Nov 24 2011 09:56am)
cuz kids som går dit har ändå ingen framtid så spelar ingen roll om dom missar en skoldag.


xD a bit harsh? Skulle själv aldrig åka dit men det är typ som att säg att kids som åker till Tivoli i Danmark och missar en skoldag inte har någon framtid ^^
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Nov 24 2011 08:34am
haha fett artikel om barcraft i dagens metro tidning, första gången jag faktiskt läser ett helt stycke i metro.
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Nov 24 2011 08:57am
Quote (ownyaah @ 24 Nov 2011 15:34)
haha fett artikel om barcraft i dagens metro tidning, första gången jag faktiskt läser ett helt stycke i metro.



var detta artikeln http://www.metro.se/skane/baren-for-alla-dataspelssugna/EVHkkw!HEAOL2J0EWa/ ?

skoj hursom att 3 olika barer i stockholm haft barcraft i flera veckor innan metro uppmärksammar det.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 24 2011 10:41am
Haha mr bitter och day9 tycker Empire har bäst terrans i europe
HALLÅ THORZAIN?
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Nov 24 2011 11:03am
marienkungen e bra
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 24 2011 11:37am
Jag hörde att Syd-korea låg i europa
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 25 2011 01:35am
Har man missat några awesome games på DH nu? Fastnade framför Sopranos igår och glömde bort att det var DH ^_^

Btw, har något länk till stream?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 25 2011 04:00am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 24 2011 07:37pm)
Jag hörde att Syd-korea låg i europa


Haha självklart :-o
Go Back To Svenska Topic List
Prev15758596061156Next
Add Reply New Topic New Poll