d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev157585960611131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 22 2010 09:40am
Quote (nattbuss807 @ 22 Dec 2010 16:32)
nerfad?  :unsure:


tvärtom till buffad, alltså när dem gjort en hjälte / ett item sämre.


Quote (LinkToMyProfile @ 22 Dec 2010 15:12)
ye anivia är fan sjuk :P tar ap mycket. får hon 2+ kills dom 10 första minuterna är gamet över ^^, tråigt att dom nog kommer nerfa henne efter rotation :/ precis som dom jorde med pantheon och shaco tex.


Tror inte hon kommer bli nerfad faktiskt.

Hon har varit typ den sämsta spellhjälten förut, se dem var tvungen o buffa henne, nu är hon balanserad imo.



Quote (Nickeee @ 22 Dec 2010 15:57)
pantheon har ju blivit buffad imo.

vunnit 5 games i rad med han nu ;P


Han blev ju sönder buffad för nån patch sen, men sen blev han lite nerfad, dock inte nog mycket så han är fortfarande op.


Quote (Marcusd0 @ 22 Dec 2010 16:10)
Dom har ju iofs nerfat phanton dancers + ngt mer.



Fast, allt är ju lätt när man är epic ;pPpPpPpPpPpPpPPpPppPpPPpPpPPPP


Det är mer en "inoffciell" nerf på jax, då man hade pd för super attack speed men framförallt för dodge chance.

Men den är ju buffad i attack speed så för ranged heroes är den typ bättre, lolz.
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Dec 22 2010 10:24am
Quote (Litttle_Brother @ Dec 22 2010 03:40pm)
tvärtom till buffad, alltså när dem gjort en hjälte / ett item sämre.




Tror inte hon kommer bli nerfad faktiskt.

Hon har varit typ den sämsta spellhjälten förut, se dem var tvungen o buffa henne, nu är hon balanserad imo.





Han blev ju sönder buffad för nån patch sen, men sen blev han lite nerfad, dock inte nog mycket så han är fortfarande op.




Det är mer en "inoffciell" nerf på jax, då man hade pd för super attack speed men framförallt för dodge chance.

Men den är ju buffad i attack speed så för ranged heroes är den typ bättre, lolz.


hon är snäppet för op imo :/

dom borde nerfa anivia, karthus, pantehon, Cd:n på Lux ulti, mundos ulti, ALLT på Lamerkaiser, Turtle stance på udyr, Cd:n på tryndas ulti. :P imo

och dom borde buffa cassiopeias q atack med ^^ och möjligtvis hennes W

This post was edited by LinkToMyProfile on Dec 22 2010 10:26am
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 22 2010 01:46pm
2 efterblivna tanks -




Var tvungen att tanka dom 2 senaste gångerna jag dog...
Member
Posts: 18,843
Joined: Oct 22 2007
Gold: 16.66
Warn: 100%
Dec 22 2010 02:30pm
Quote (Marcusd0 @ 22 Dec 2010 20:46)
2 efterblivna tanks -

http://i56.tinypic.com/ztuted.jpg


Var tvungen att tanka dom 2 senaste gångerna jag dog...


lost cuz ur bro fed.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 22 2010 03:12pm
Jag håller på att ladda ner spelet :D
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Dec 22 2010 03:24pm
Quote (ChingeR @ 22 Dec 2010 21:12)
Jag håller på att ladda ner spelet :D


gz! :)


litttle_brother,gör en update med alla LoL namn
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Dec 22 2010 04:01pm
Quote (nattbuss807 @ 22 Dec 2010 21:24)
gz! :)


litttle_brother,gör en update med alla LoL namn


E/ min dator har kracha så kan inte logga in och kolla,dock ny på ingång

jag=chefen123
marcusd0=marcusd0
litttle_brother= thisismyname & tenoziw
bara dom 2 jag kan i huvet ^^
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 22 2010 04:44pm
Quote (nattbuss807 @ Dec 22 2010 11:01pm)
E/ min dator har kracha så kan inte logga in och kolla,dock ny på ingång

jag=chefen123
marcusd0=marcusd0
litttle_brother= thisismyname & tenoziw
bara dom 2 jag kan i huvet ^^


-.-
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Dec 22 2010 04:51pm
Quote (nattbuss807 @ Dec 23 2010 12:01am)
E/ min dator har kracha så kan inte logga in och kolla,dock ny på ingång

jag=chefen123
marcusd0=marcusd0
l
itttle_brother= thisismyname & tenoziw
bara dom 2 jag kan i huvet ^^


Fideuu=fredrikandersson
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 22 2010 05:26pm
Ahapp, någon som vill lira med mig då? :O

Blir första gången jag kör ^^

Kan spela HoN rätt så decent, så om ni hjälper mig över typ vent eller liknande vore det trevligt :)

lol wei, summoner name = namn in game?

This post was edited by ChingeR on Dec 22 2010 05:29pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev157585960611131Next
Add Reply New Topic New Poll