d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev15758596061231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,849
Joined: Jun 1 2007
Gold: 0.00
May 11 2009 07:59am
Quote (gosif @ Mon, 11 May 2009, 11:03)
Fint gramatiskt där Sär.


Om du nu ska vara sådan, så stavas det grammatiskt
Member
Posts: 12,320
Joined: Oct 22 2008
Gold: 11,910.50
May 11 2009 01:34pm
Quote (Diazz @ Mon, May 11 2009, 03:59pm)
Om du nu ska vara sådan, så stavas det grammatiskt


nej det göre inte
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 11 2009 01:39pm
Quote (EndLeSS_TeRRoR @ Mon, 11 May 2009, 21:34)
nej det göre inte


jo? :/

lol @ denna:
- En snäll lärare, en dum lärare, tomten, och ett tandtroll fick samtidigt syn på en hundralapp på gatan. Vem plockade upp den?
- Ingen, den dumma läraren är den enda som finns i verkligheten och hon trodde det var ett tuggummi-papper.
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 11 2009 02:51pm
Quote (Litttle_Brother @ Mon, May 11 2009, 07:39pm)
jo? :/

lol @ denna:
- En snäll lärare, en dum lärare, tomten, och ett tandtroll fick samtidigt syn på en hundralapp på gatan. Vem plockade upp den?
- Ingen, den dumma läraren är den enda som finns i verkligheten och hon trodde det var ett tuggummi-papper.


haha xD ändå helt okej joke :P
Member
Posts: 767
Joined: Apr 11 2009
Gold: 0.00
May 11 2009 03:07pm
Vad kallas en blond tjej med 2 hjärnceller?



GRAVID! xD HAHAHAH!
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 11 2009 03:09pm
En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand.

Kära Mamma och Pappa,
Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän.
Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar - speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel!
Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden. Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig.
Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården).
Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst.
Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det.
Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!!
Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen, och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, ett kan knappast bli bättre!).
Oroa dig inte Mamma - jag är 15 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv.
Nån gång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn.

Puss Puss
Emma

P.S
Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollar på TV. Jag ville bara få dig uppmärksam på att det finns värre saker än, som du uttrycker det,
- ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR!!!








Gammal men rolig :P
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 11 2009 03:12pm
George W Bush och Tony Blair står i en bar. En gäst kommer bort och
frågar vad dom pratat om.

"-Ååå, vi lägger planer för 3:de världskriget" säger Bush...

"-Å jäklar" säger gästen. "Hur tänker ni göra?"

"-Vi tänker döda 1 400 000 muslimer och en IT-konsult" säger Bush...
Gästen blir bara stående som ett frågetecken.
"-En IT-konsult...?" säger han. "Varför det? Varför i all världen
ska ni döda en IT-konsult?"

Då klappar George W Bush Tony Blair på axeln och säger:
"-Vad var det jag sa? Ingen kommer att fråga om muslimerna..."



Också gammal men bra :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 11 2009 03:19pm
Quote (swewik @ Mon, 11 May 2009, 22:51)
haha xD ändå helt okej joke :P


a :P



Quote (SjoMinator @ Mon, 11 May 2009, 23:07)
Vad kallas en blond tjej med 2 hjärnceller?



GRAVID! xD HAHAHAH!


rofl, dock hört förut.



Quote (Marcusd0 @ Mon, 11 May 2009, 23:09)
En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand.

Kära Mamma och Pappa,
Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän.
Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar - speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel!
Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden. Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig.
Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården).
Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst.
Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det.
Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!!
Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen, och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, ett kan knappast bli bättre!).
Oroa dig inte Mamma - jag är 15 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv.
Nån gång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn.

Puss Puss
Emma

P.S
Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollar på TV. Jag ville bara få dig uppmärksam på att det finns värre saker än, som du uttrycker det,
- ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR!!!



Gammal men rolig :P




Quote (Marcusd0 @ Mon, 11 May 2009, 23:12)
George W Bush och Tony Blair står i en bar. En gäst kommer bort och
frågar vad dom pratat om.

"-Ååå, vi lägger planer för 3:de världskriget" säger Bush...

"-Å jäklar" säger gästen. "Hur tänker ni göra?"

"-Vi tänker döda 1 400 000 muslimer och en IT-konsult" säger Bush...
Gästen blir bara stående som ett frågetecken.
"-En IT-konsult...?" säger han. "Varför det? Varför i all världen
ska ni döda en IT-konsult?"

Då klappar George W Bush Tony Blair på axeln och säger:
"-Vad var det jag sa? Ingen kommer att fråga om muslimerna..."


Också gammal men bra :D


Rätt båda bra, men båda är också redan postade här inne :O
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 11 2009 03:23pm
Quote (Litttle_Brother @ Mon, May 11 2009, 09:19pm)
a :P





rofl, dock hört förut.









Rätt båda bra, men båda är också redan postade här inne :O


Hur långt är ett snöre?
Hur mycket väger en sten?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 11 2009 03:27pm
Quote (Marcusd0 @ Mon, 11 May 2009, 23:23)
Hur långt är ett snöre?
Hur mycket väger en sten?


jaha? :O
Go Back To Svenska Topic List
Prev15758596061231Next
Add Reply New Topic New Poll