Quote (Makta @ Aug 19 2016 08:41pm)
Du menar den matchen du spamma heal när jag healade top? Eller när du och Marcus dog 2 vs 1 mot weaver på lvl 2 eller något? Eller när ni spamma stop solo pull när jag stacka? Eller när du nästan drog abandon och grinade end please trots att vi vann?
Har seriöst aldrig spelat med någon som har grinat över så mycket han inte verkar veta hur det fungerar förr. Du har ju förfan noll awarness och verkar hoppas på att alla ignorerar allt och alla utom dig.
Tur att vi hade en fjärde JSP'are som kunde carria utan att vara emo. Inte undra på att du sitter i low prio oftare än resten av JSP tillsammans, Tror du hör hemma där permanent TBH.
Makta, du la heal på torn när vi höll på att dö. Du fortsatte SINGLEPULLA i 20 minuter fastän Weaver gick berserk. Du använde din ulti max en gång hela matchen. Vi satt allihopa och tappade hakan på hur du gång på gång antingen inte alls använde heal eller la den på något helt random.
Allra första healen la du top ja, men ALLIHOPA resten av HELA matchen efter det var så off point att jag fick mens. Ungefär som att spela Lycan jungle, springa ut efter 20 sekunder och summa vargarna istället för att summa dom i basen så du kommer ut med full mana. Ungefär sådär.
Jag satt bokstavligen och kollade på din heal cooldown dom första 10 minuterna. Du räddade INGEN. Inte nog med det, du började med heal också, istället för Leech seed.

1v1 me makta, innan du snackar