Quote (SCXiao @ Nov 14 2013 06:00pm)
Du är inte sjuk längre då?

Jag kände i måndags att jag är på väg att risa ihop, jag är fortfarande halvont i halsen / snuvig men det har inte blivit mycket värre så känns bra iaf
Men detta är en sådan spelning som jag inte kommer missa, om jag kan stå upp ser jag Death In June
I min bok står dom väldigt högt i kurs
