d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev156575859604356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 14 2013 10:30am
Quote (Svartermetalisk @ 14 Nov 2013 18:26)
#TOPLEL

Folk ska lära sig


Bitches don't know 'bout dat dere låg tyngdpunkt.

Quote (Fil @ 14 Nov 2013 18:29)
En gång drömde jag att jag var polare med justin bieber. Sjuk dröm


Var det den gången du försökte begå självmord på morgonen?

This post was edited by PlaaD on Nov 14 2013 10:31am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 14 2013 10:33am
Quote (PlaaD @ 14 Nov 2013 18:30)
Bitches don't know 'bout dat dere låg tyngdpunkt.



Var det den gången du försökte begå självmord på morgonen?


Nä, det var den bästa morgonen i mitt liv.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 14 2013 10:55am
Ikväll ska jag se Death In June

HAAAAJJJJPPPPPPPP

Har velat se dom i två år men trodde aldrig dom skulle komma till Sverige, så jävla gött
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 14 2013 10:59am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 14 2013 06:55pm)
Ikväll ska jag se Death In June

HAAAAJJJJPPPPPPPP

Har velat se dom i två år men trodde aldrig dom skulle komma till Sverige, så jävla gött


Men det är November, Svarter.

:bonk:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 14 2013 10:59am
Quote (umade @ Nov 14 2013 05:59pm)
Men det är November, Svarter.

:bonk:


Jag vet men dom heter Death in June året om :(

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Nov 14 2013 11:00am
Quote (Svartermetalisk @ 14 Nov 2013 17:55)
Ikväll ska jag se Death In June

HAAAAJJJJPPPPPPPP

Har velat se dom i två år men trodde aldrig dom skulle komma till Sverige, så jävla gött


Du är inte sjuk längre då? :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 14 2013 11:06am
Quote (SCXiao @ Nov 14 2013 06:00pm)
Du är inte sjuk längre då? :D


Jag kände i måndags att jag är på väg att risa ihop, jag är fortfarande halvont i halsen / snuvig men det har inte blivit mycket värre så känns bra iaf

Men detta är en sådan spelning som jag inte kommer missa, om jag kan stå upp ser jag Death In June

I min bok står dom väldigt högt i kurs :)
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 14 2013 11:13am
Quote (SCXiao @ Nov 14 2013 02:57pm)
Lyckades ta mig ur soffan och träna en halvtimme här hemma, inb4 plaad fil osv men det är stora framsteg för den svacka jag varit i på senaste tiden :banana:

Säkert bara en sån här engångsgrej men vafan, stolt för dagen iaf!


:thumbsup: Son i am proud!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 14 2013 01:00pm
:angel:

Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 14 2013 01:02pm
Quote (PhearCIII @ 14 Nov 2013 21:00)
:angel:

http://i.imgur.com/L0618O4.jpg


min bil.
Go Back To Svenska Topic List
Prev156575859604356Next
Add Reply New Topic New Poll