d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev15657585960159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 13 2014 09:34am
Spela som en kratta igår.. Ingenting gick som man ville och andra "?" gamet började segt då motståndarna hade 5-0.. Detta måste man ju ändra på!

steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-MvwXB-t5DGO-tOCZs-bOK3S-TbCRE

9min "ish" in i klippet så vänder jag gamet helt själv och det slutar med rage quit :lol:
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Oct 17 2014 11:33am
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 17 2014 07:52pm
från 8 vinster i rad som DMG, kände nästan eagle komma och sedan rätt ner till singelak rank på 2 dagar

feels good mayn

This post was edited by ImoK on Oct 17 2014 07:52pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 18 2014 03:22am
Quote (ImoK @ 18 Oct 2014 03:52)
från 8 vinster i rad som DMG, kände nästan eagle komma och sedan rätt ner till singelak rank på 2 dagar

feels good mayn


lel

lirade kungligt i förrgår och drog upp mig till eagle master igen, ska sikta mot supreme och efter det kanske fundera på att köra esea
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 20 2014 12:16am
Lirade intern 5on5 med några irl polare och insåg att jag hade glömt bort att helt enkelt ha roligt att spela spelet.

Antar att man blir frustrerad med alla fuskare, vilket är lätt hänt. (Är inte någon som anklagar någon annan för fusk enkelt, kollar oftast igenom demo efteråt för att vara säker och det är MÅNGA).

Oavsett, ska börja spela lite mer för att det helt enkelt är roligt, och inte endast för o vinna ^_^
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 21 2014 04:57am
Quote (ImoK @ 20 Oct 2014 08:16)
Lirade intern 5on5 med några irl polare och insåg att jag hade glömt bort att helt enkelt ha roligt att spela spelet.

Antar att man blir frustrerad med alla fuskare, vilket är lätt hänt. (Är inte någon som anklagar någon annan för fusk enkelt, kollar oftast igenom demo efteråt för att vara säker och det är MÅNGA).

Oavsett, ska börja spela lite mer för att det helt enkelt är roligt, och inte endast för o vinna  ^_^


jag möter då aldrig fuskare nästan, händer väl att nåt ser suspicious ut. Men man kan inte riktigt vara övertygad över om personen verkligen fuskar

This post was edited by ChingeR on Oct 21 2014 04:58am
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 21 2014 08:05am
Quote (ChingeR @ Oct 21 2014 11:57am)
jag möter då aldrig fuskare nästan, händer väl att nåt ser suspicious ut. Men man kan inte riktigt vara övertygad över om personen verkligen fuskar


Börja kolla replays. När jag soloquade i 2nd eagle nivå så var det nog i snitt 1fuskare/game, antingen i mitt lag eller deras.
Kanske var där i en dålig tid men det fuskas bra mycket mer än du tror. ^^
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Oct 21 2014 02:20pm
någon som vill lira?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 21 2014 06:02pm
Quote (Mikob @ Oct 21 2014 03:05pm)
Börja kolla replays. När jag soloquade i 2nd eagle nivå så var det nog i snitt 1fuskare/game, antingen i mitt lag eller deras.
Kanske var där i en dålig tid men det fuskas bra mycket mer än du tror. ^^


Låter jävligt tveksamt va, 1 fuskare per game var det nog inte ;d
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 21 2014 09:17pm
Quote (Orvar @ Oct 22 2014 01:02am)
Låter jävligt tveksamt va, 1 fuskare per game var det nog inte ;d


2nd eagle/supreme och när R3 fungerade ^^
Det var bra nära 1fuskare per game. Tror det är ganska mycket bättre nu tho (:
Go Back To Svenska Topic List
Prev15657585960159Next
Closed New Topic New Poll