Lirade intern 5on5 med några irl polare och insåg att jag hade glömt bort att helt enkelt ha roligt att spela spelet.
Antar att man blir frustrerad med alla fuskare, vilket är lätt hänt. (Är inte någon som anklagar någon annan för fusk enkelt, kollar oftast igenom demo efteråt för att vara säker och det är MÅNGA).
Oavsett, ska börja spela lite mer för att det helt enkelt är roligt, och inte endast för o vinna