Quote (LorveN)
Bubblare: Mjällby hemmasmiskar IFK @4,85. Laget är i fritt fall, och Hysén trasig. Värt ett singelspel.
Quote (berhemuli @ 27 Oct 2013 17:55)
Europaspel säkrat då tack vare maifs vinst idag! Vill ha lottning nu! Blir resa om det inte blir, turkiet, polen, israel eller ryssland typ.
Maifs seger mot IFK finansierade mina övriga (misslyckade) spel den här helgen.

För övrigt borde DIF ha slagit Gefle igår. 25 avslut, varav 10 på mål. Visserligen var Gefles mål rättvist, då de dominerade den första kvarten totalt, men sedan var det spel mot ett mål. Tyvärr en taktisk miss att inte ha Broberg från start, för när han väl kom in så var han bäst på plan.
Sedan måste man ju säga att det är en mäktig känsla när hela arenan kör "Vi vill ha - Högmo kvar" långa stunder i andra halvlek. Inte många tränare som hyllats så mycket från läktarhåll. Synd att han inte fick avsluta med en seger hemma, men han är lika omtyckt ändå. DIF med Högmo spelar fotboll och dominerar spelet mot 3/4 av motståndarlagen även om de inte alltid lyckas avgöra - bara en sån sak!
Sedan blev det kombinationen - Hockey direkt efter fotbollen. Helvete vad sliten halsen blir av 4,5h skrikande.
This post was edited by LorveN on Oct 28 2013 01:46am