☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Sporttråden 2012
Prev
1
56
57
58
59
60
98
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 18961
Replies: 977
Track Topic
ddown
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
440,075.16
#571
Apr 15 2012 07:40am
quaison, min nya favorit
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#572
Apr 15 2012 07:47am
Quote (ddown @ 15 Apr 2012 15:40)
quaison, min nya favorit
borges!
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#573
Apr 15 2012 12:05pm
Oh herregud, ragen från kommentatorerna i hockeyn
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#574
Apr 16 2012 02:19am
HIF - GAIS idag!!!!!!!!!!!!!!
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#575
Apr 17 2012 10:44am
Quote (umade @ Apr 16 2012 10:19am)
HIF - GAIS idag!!!!!!!!!!!!!!
Ångest, 1-1....
Bayern - RM idag, vad tror ni?
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#576
Apr 17 2012 10:50am
Quote (umade @ 17 Apr 2012 18:44)
Ångest, 1-1....
Bayern - RM idag, vad tror ni?
Hoppas på vinst till Bayern men tror på 1-2 till RM
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#577
Apr 17 2012 10:52am
Quote (PlaaD @ Apr 17 2012 06:50pm)
Hoppas på vinst till Bayern men tror på 1-2 till RM
Bayern är bra.
Tror på 3-1 eller 3-2 vinst Bayern
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#578
Apr 17 2012 10:54am
Quote (umade @ 17 Apr 2012 18:52)
Bayern är bra.
Tror på 3-1 eller 3-2 vinst Bayern
Jo, de har spelat bra i CL denna säsong, tror dock Real är sjukt taggade på att få spela final för första gången på 10år.
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#579
Apr 17 2012 10:55am
Quote (PlaaD @ Apr 17 2012 06:54pm)
Jo, de har spelat bra i CL denna säsong, tror dock Real är sjukt taggade på att få spela final för första gången på 10år.
Och Bayern vill spela final på sin hemmaarena..
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#580
Apr 17 2012 10:59am
Quote (umade @ 17 Apr 2012 18:55)
Och Bayern vill spela final på sin hemmaarena..
http://i39.tinypic.com/29ktb9f.jpg
Jo, jag hoppas starkt på Bayern men har en dålig känsla av att Real kommer ta det :(.
Bayern - Chelsea i final skulle va ultimat
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
56
57
58
59
60
98
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact