d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1565758596098Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Apr 15 2012 07:40am
quaison, min nya favorit :wub:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 15 2012 07:47am
Quote (ddown @ 15 Apr 2012 15:40)
quaison, min nya favorit  :wub:


borges!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 15 2012 12:05pm
Oh herregud, ragen från kommentatorerna i hockeyn :rofl:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 16 2012 02:19am
HIF - GAIS idag!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 17 2012 10:44am
Quote (umade @ Apr 16 2012 10:19am)
HIF - GAIS idag!!!!!!!!!!!!!!


Ångest, 1-1....

Bayern - RM idag, vad tror ni?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 17 2012 10:50am
Quote (umade @ 17 Apr 2012 18:44)
Ångest, 1-1....

Bayern - RM idag, vad tror ni?


Hoppas på vinst till Bayern men tror på 1-2 till RM
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 17 2012 10:52am
Quote (PlaaD @ Apr 17 2012 06:50pm)
Hoppas på vinst till Bayern men tror på 1-2 till RM


Bayern är bra.

Tror på 3-1 eller 3-2 vinst Bayern
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 17 2012 10:54am
Quote (umade @ 17 Apr 2012 18:52)
Bayern är bra.

Tror på 3-1 eller 3-2 vinst Bayern


Jo, de har spelat bra i CL denna säsong, tror dock Real är sjukt taggade på att få spela final för första gången på 10år.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 17 2012 10:55am
Quote (PlaaD @ Apr 17 2012 06:54pm)
Jo, de har spelat bra i CL denna säsong, tror dock Real är sjukt taggade på att få spela final för första gången på 10år.


Och Bayern vill spela final på sin hemmaarena..

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 17 2012 10:59am
Quote (umade @ 17 Apr 2012 18:55)
Och Bayern vill spela final på sin hemmaarena..

http://i39.tinypic.com/29ktb9f.jpg


Jo, jag hoppas starkt på Bayern men har en dålig känsla av att Real kommer ta det :(.
Bayern - Chelsea i final skulle va ultimat
Go Back To Svenska Topic List
Prev1565758596098Next
Add Reply New Topic New Poll