☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Officiella Starcraft-tråden
Prev
1
56
57
58
59
60
156
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 27059
Replies: 1553
Track Topic
d0oh
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold
:
105.00
#571
Nov 22 2011 03:18pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 22 2011 09:58pm)
Svart + warriw + bronze league = sant
hahah, bradär
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#572
Nov 22 2011 04:25pm
Quote (ownyaah @ Nov 22 2011 09:59pm)
cuz 11/11 rax is counter?
1 rax expo is counter
Quote (d0oh @ Nov 22 2011 10:18pm)
hahah, bradär
This post was edited by Svartermetalisk on Nov 22 2011 04:26pm
Warriv
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold
:
815.00
#573
Nov 23 2011 01:22am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 22 2011 09:58pm)
Svart + warriw + bronze league = sant
mass phoenix is da shit : D
Warriv
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold
:
815.00
#574
Nov 23 2011 09:27am
Så vad sägs om lite mer Bronze trollande ikv Martin? : D
Vi borde få med 2 pers till och trolla bronze 4on4
This post was edited by Warriv on Nov 23 2011 09:27am
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#575
Nov 23 2011 01:33pm
Quote (Warriv @ Nov 23 2011 04:27pm)
Så vad sägs om lite mer Bronze trollande ikv Martin? : D
Vi borde få med 2 pers till och trolla bronze 4on4
JAG ÄR FAN PÅ
Warriv
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold
:
815.00
#576
Nov 23 2011 02:36pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 23 2011 08:33pm)
JAG ÄR FAN PÅ
SKYPE
Warriv
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold
:
815.00
#577
Nov 23 2011 02:44pm
ISO 2 spelare som har skype och vill trolla runt i bronze 4on4 games
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#578
Nov 23 2011 03:50pm
Varför är det Dreamhack imorgon, på en torsdag... mellan tio och åtta?
Warriv
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold
:
815.00
#579
Nov 24 2011 01:46am
Quote (umade @ Nov 23 2011 10:50pm)
Varför är det Dreamhack imorgon, på en torsdag... mellan tio och åtta?
dunno :/ kommer sc2 finnas på någon live-steam?
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#580
Nov 24 2011 02:56am
Quote (umade @ 23 Nov 2011 23:50)
Varför är det Dreamhack imorgon, på en torsdag... mellan tio och åtta?
cuz kids som går dit har ändå ingen framtid så spelar ingen roll om dom missar en skoldag.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
56
57
58
59
60
156
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact