d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev15657585960156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 22 2011 03:18pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 22 2011 09:58pm)
Svart + warriw + bronze league = sant <3


hahah, bradär :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 22 2011 04:25pm
Quote (ownyaah @ Nov 22 2011 09:59pm)
cuz 11/11 rax is counter?


1 rax expo is counter

Quote (d0oh @ Nov 22 2011 10:18pm)
hahah, bradär :D


:D

This post was edited by Svartermetalisk on Nov 22 2011 04:26pm
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 23 2011 01:22am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 22 2011 09:58pm)
Svart + warriw + bronze league = sant <3


mass phoenix is da shit : D
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 23 2011 09:27am
Så vad sägs om lite mer Bronze trollande ikv Martin? : D

Vi borde få med 2 pers till och trolla bronze 4on4 ^_^

This post was edited by Warriv on Nov 23 2011 09:27am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 23 2011 01:33pm
Quote (Warriv @ Nov 23 2011 04:27pm)
Så vad sägs om lite mer Bronze trollande ikv Martin? : D

Vi borde få med 2 pers till och trolla bronze 4on4  ^_^


JAG ÄR FAN PÅ



Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 23 2011 02:36pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 23 2011 08:33pm)
JAG ÄR FAN PÅ



SKYPE
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 23 2011 02:44pm
ISO 2 spelare som har skype och vill trolla runt i bronze 4on4 games :ph34r:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 23 2011 03:50pm
Varför är det Dreamhack imorgon, på en torsdag... mellan tio och åtta?
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 24 2011 01:46am
Quote (umade @ Nov 23 2011 10:50pm)
Varför är det Dreamhack imorgon, på en torsdag... mellan tio och åtta?



dunno :/ kommer sc2 finnas på någon live-steam?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 24 2011 02:56am
Quote (umade @ 23 Nov 2011 23:50)
Varför är det Dreamhack imorgon, på en torsdag... mellan tio och åtta?


cuz kids som går dit har ändå ingen framtid så spelar ingen roll om dom missar en skoldag.
Go Back To Svenska Topic List
Prev15657585960156Next
Add Reply New Topic New Poll