d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev156575859601131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Dec 21 2010 02:54pm
marcusd0 & undousuru´s skatt > all

:hug: skulle fan ha spelat in de
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Dec 21 2010 02:55pm
Quote (Marcusd0 @ Dec 21 2010 10:33pm)
http://i54.tinypic.com/2e0ns0k.jpg


gg


varför tog du inte med förra gamet noob
^
:P

This post was edited by fideuu on Dec 21 2010 02:56pm
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 22 2010 05:14am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 22 2010 05:22am
Quote (Marcusd0 @ 22 Dec 2010 12:14)
http://i55.tinypic.com/2nkkn50.jpg


Har du blivit pro med Anivia också? :P

Grymt rolig gubbe imo! En av mina favorit mages.

e: diggar deras anivia build

This post was edited by Litttle_Brother on Dec 22 2010 05:22am
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 22 2010 06:05am
Quote (Litttle_Brother @ 22 Dec 2010 13:22)
Har du blivit pro med Anivia också? :P

Grymt rolig gubbe imo! En av mina favorit mages.

e: diggar deras anivia build


Notera att jag tog 4st under 2min för dom försökte ganka mig b)

alla faila och 2rage quita och kom tbx lite då och då.
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Dec 22 2010 08:12am
Quote (Marcusd0 @ Dec 22 2010 12:05pm)
Notera att jag tog 4st under 2min för dom försökte ganka mig b)

alla faila och 2rage quita och kom tbx lite då och då.


ye anivia är fan sjuk :P tar ap mycket. får hon 2+ kills dom 10 första minuterna är gamet över ^^, tråigt att dom nog kommer nerfa henne efter rotation :/ precis som dom jorde med pantheon och shaco tex.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 22 2010 08:57am
Quote (LinkToMyProfile @ 22 Dec 2010 15:12)
ye anivia är fan sjuk :P tar ap mycket. får hon 2+ kills dom 10 första minuterna är gamet över ^^, tråigt att dom nog kommer nerfa henne efter rotation :/ precis som dom jorde med pantheon och shaco tex.


pantheon har ju blivit buffad imo.

vunnit 5 games i rad med han nu ;P
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 22 2010 09:10am
Quote (Nickeee @ 22 Dec 2010 16:57)
pantheon har ju blivit buffad imo.

vunnit 5 games i rad med han nu ;P


Dom har ju iofs nerfat phanton dancers + ngt mer.



Fast, allt är ju lätt när man är epic ;pPpPpPpPpPpPpPPpPppPpPPpPpPPPP
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 22 2010 09:14am
Quote (Marcusd0 @ 22 Dec 2010 16:10)
Dom har ju iofs nerfat phanton dancers + ngt mer.



Fast, allt är ju lätt när man är epic ;pPpPpPpPpPpPpPPpPppPpPPpPpPPPP


aa, fast man har ju inte phantom dancers på pantheon :D
bv vart nerfad också.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Dec 22 2010 09:32am
Quote (Nickeee @ 22 Dec 2010 15:14)
aa, fast man har ju inte phantom dancers på pantheon :D
bv vart nerfad också.


nerfad? :unsure:
Go Back To Svenska Topic List
Prev156575859601131Next
Add Reply New Topic New Poll