☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> == League Of Legends ==
Prev
1
56
57
58
59
60
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 225711
Replies: 11306
Track Topic
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#571
Dec 21 2010 02:54pm
marcusd0 & undousuru´s skatt > all
skulle fan ha spelat in de
fideuu
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold
:
3,352.14
#572
Dec 21 2010 02:55pm
Quote (Marcusd0 @ Dec 21 2010 10:33pm)
http://i54.tinypic.com/2e0ns0k.jpg
gg
varför tog du inte med förra gamet noob
^
This post was edited by fideuu on Dec 21 2010 02:56pm
Marcusd0
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#573
Dec 22 2010 05:14am
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#574
Dec 22 2010 05:22am
Quote (Marcusd0 @ 22 Dec 2010 12:14)
http://i55.tinypic.com/2nkkn50.jpg
Har du blivit pro med Anivia också?
Grymt rolig gubbe imo! En av mina favorit mages.
e: diggar deras anivia build
This post was edited by Litttle_Brother on Dec 22 2010 05:22am
Marcusd0
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#575
Dec 22 2010 06:05am
Quote (Litttle_Brother @ 22 Dec 2010 13:22)
Har du blivit pro med Anivia också?
Grymt rolig gubbe imo! En av mina favorit mages.
e: diggar deras anivia build
Notera att jag tog 4st under 2min för dom försökte ganka mig
alla faila och 2rage quita och kom tbx lite då och då.
LinkToMyProfile
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold
:
0.01
#576
Dec 22 2010 08:12am
Quote (Marcusd0 @ Dec 22 2010 12:05pm)
Notera att jag tog 4st under 2min för dom försökte ganka mig
alla faila och 2rage quita och kom tbx lite då och då.
ye anivia är fan sjuk
tar ap mycket. får hon 2+ kills dom 10 första minuterna är gamet över ^^, tråigt att dom nog kommer nerfa henne efter rotation :/ precis som dom jorde med pantheon och shaco tex.
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#577
Dec 22 2010 08:57am
Quote (LinkToMyProfile @ 22 Dec 2010 15:12)
ye anivia är fan sjuk
tar ap mycket. får hon 2+ kills dom 10 första minuterna är gamet över ^^, tråigt att dom nog kommer nerfa henne efter rotation :/ precis som dom jorde med pantheon och shaco tex.
pantheon har ju blivit buffad imo.
vunnit 5 games i rad med han nu ;P
Marcusd0
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#578
Dec 22 2010 09:10am
Quote (Nickeee @ 22 Dec 2010 16:57)
pantheon har ju blivit buffad imo.
vunnit 5 games i rad med han nu ;P
Dom har ju iofs nerfat phanton dancers + ngt mer.
Fast, allt är ju lätt när man är epic ;pPpPpPpPpPpPpPPpPppPpPPpPpPPPP
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#579
Dec 22 2010 09:14am
Quote (Marcusd0 @ 22 Dec 2010 16:10)
Dom har ju iofs nerfat phanton dancers + ngt mer.
Fast, allt är ju lätt när man är epic ;pPpPpPpPpPpPpPPpPppPpPPpPpPPPP
aa, fast man har ju inte phantom dancers på pantheon
bv vart nerfad också.
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#580
Dec 22 2010 09:32am
Quote (Nickeee @ 22 Dec 2010 15:14)
aa, fast man har ju inte phantom dancers på pantheon
bv vart nerfad också.
nerfad?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
56
57
58
59
60
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact