d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev15657585960231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 10 2009 04:33pm
-Do you know whats gay?
-What?
-Homosexuals.

This post was edited by Tixon on May 10 2009 04:37pm
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
May 10 2009 04:39pm
Quote (ktr @ Sun, 10 May 2009, 23:31)
jude*

Den va kass förövrigt


Nödvändigt att påpeka ett uppenbart stavfel.

var*, för övrigt*.

Du om någon bör inte kasta sten i glashus. Eller igelkottar i en ballongaffär.

This post was edited by VadSkaJagHeta on May 10 2009 05:00pm
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
May 11 2009 04:03am
Quote (heavenwood @ Sat, 1 Nov 2008, 02:26)
ja så du, det var ju skämtsamt och riktigt moget


Fint gramatiskt där Sär.
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 11 2009 07:14am
får ta och styra upp nu :)

Norrmannen kommer in på jobbet med en stor hundskit i handen.
-Kolla säger han, jag trampade nästan i den här!






Två norrmän:
- Kan du tänka dig att i USA blir en person överkörd varje kvart. :O
-Oj då. Han kan inte må så bra då :blink:



Vet du vad norrmannen som blev skjuten i pannan sa?
- Det var nära ögat. :rifle: :mellow:



kanske kmr fler sen =)
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 11 2009 07:15am
"Jag läste i tidningen om en man som hade spöat sin kärring med ett grytlock i köket. Vilken sjuk värld vi lever i... Va fan hade han i köket att göra?"
Member
Posts: 13,981
Joined: Dec 9 2007
Gold: 1,735.00
Trader: Trusted
May 11 2009 07:16am
Quote (Marcusd0 @ Mon, May 11 2009, 02:15pm)
"Jag läste i tidningen om en man som hade spöat sin kärring med ett grytlock i köket. Vilken sjuk värld vi lever i... Va fan hade han i köket att göra?"


För maten var väll säkert för dålig
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 11 2009 07:16am
- Mamma, jag hittade en falsk hundralapp idag.
- På vilket sätt var den falsk?
- Den hade tre nollor och inte två.
- Men kära barn, vad gjorde du med den?
- Jag slängde den i papperskorgen såklart.






- Vad hette stationen vi nyss passerade?
- Vet inte, svarade mamman.
- Jaha, det är väl inget att göra åt, suckade dottern.
- Vad gällde saken? frågade mamman nyfiket.
- Lillebror gick av där.

This post was edited by Marcusd0 on May 11 2009 07:17am
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 11 2009 07:23am
Bettan besöker en parfymbutik i Uppsala.
-Jag har glömt vad den kallades för i reklamen. man gnider in hela sig med den och plötsligt står man där i aftonklänning och med en väldig snygg karl i armarna.

:rofl:
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 11 2009 07:26am
Quote (swewik @ Mon, 11 May 2009, 15:14)
får ta och styra upp nu :)

Norrmannen kommer in på jobbet med en stor hundskit i handen.
-Kolla säger han, jag trampade nästan i den här!






Två norrmän:
- Kan du tänka dig att i USA blir en person överkörd varje kvart. :O
-Oj då. Han kan inte må så bra då :blink:



Vet du vad norrmannen som blev skjuten i pannan sa?
- Det var nära ögat.[SIZE=23][/SIZE]:rifle: :mellow:



kanske kmr fler sen =)


första är 10/10 :P
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 11 2009 07:29am
- om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans


:lol:
Go Back To Svenska Topic List
Prev15657585960231Next
Add Reply New Topic New Poll