får ta och styra upp nu

Norrmannen kommer in på jobbet med en stor hundskit i handen.
-Kolla säger han, jag trampade nästan i den här!
Två norrmän:
- Kan du tänka dig att i USA blir en person överkörd varje kvart.

-Oj då. Han kan inte må så bra då
Vet du vad norrmannen som blev skjuten i pannan sa?
- Det var nära ögat.[SIZE=23][/SIZE]:rifle:
kanske kmr fler sen =)