Quote (umade @ 5 Aug 2016 19:05)
Snälla lämna WO i game två och båda mot EG
Hur man kan mixa bra beslut med totala jävla idiotgrejer, jag fattar inte. s4 kan vara världshistoriens ojämnaste fitta. Suga megakuk i 20 minuter, spela som en gud i 20, sen feeda sönder i en kvart, och så fortsätta så här, jag fattar inte. Dö, BB, dö, bb, dö, bb.
NP Alliance too stronk