d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev1565566567568569621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 4 2016 11:56am
Loda Ursa PogChamp
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 4 2016 12:03pm
Tror många av mina predictions går åt helvete.. Jävla Ogre som kommer från ingenstans med sina kompisar! Grr! Aja Alliance is black iaf!
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 4 2016 12:08pm
Quote (Makta @ 4 Aug 2016 20:03)
Tror många av mina predictions går åt helvete.. Jävla Ogre som kommer från ingenstans med sina kompisar! Grr! Aja Alliance is black iaf!


alliance LUL LUL LUL LUL
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 4 2016 12:11pm
Quote (Marcusd0 @ 4 Aug 2016 19:08)
alliance LUL LUL LUL LUL


Need die? :angry:

Btw. Bara jag som missar predictions 100% av gångerna man lyssnar på "eliten"? Sist så ändrade jag 6 predictions och alla blav som jag hade valt från första början. Nu failar också 2-3 som det ser ut samt potten vilket hade getta en fin boost i exp.
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 4 2016 02:49pm
Quote (Makta @ 4 Aug 2016 20:11)
Need die? :angry:

Btw. Bara jag som missar predictions 100% av gångerna man lyssnar på "eliten"? Sist så ändrade jag 6 predictions och alla blav som jag hade valt från första början. Nu failar också 2-3 som det ser ut samt potten vilket hade getta en fin boost i exp.


alliance kommer spela i UB?

vad är detta, 2013? LUL
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 4 2016 02:51pm
Skäms Alliance inte? Dom kan verkligen inte spela mot en Alchemist, och så låter odm Wings dra en Oracle också :lol:
pls disband, skämmigt att titta på
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 4 2016 08:06pm
Fnatic inte vunnit 1 game,

förutom mot Secret. LUL ULUL LULULUULULLU
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 5 2016 11:11am
Sämst i världshistorien eller?
Loda har aegis på sin lifestealer. Alliance förlorar fighten, bara Loda kvar, han ska springa iväg, dom jagar honom, han har 50% hp. Han har link från razor på sig, han drar rage och vänder sig om och slår. Han dör, spawnar, har ingen rage, blir stunnad och dör igen.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 5 2016 11:54am
LUL
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 5 2016 12:05pm
Snälla lämna WO i game två och båda mot EG
Hur man kan mixa bra beslut med totala jävla idiotgrejer, jag fattar inte. s4 kan vara världshistoriens ojämnaste fitta. Suga megakuk i 20 minuter, spela som en gud i 20, sen feeda sönder i en kvart, och så fortsätta så här, jag fattar inte. Dö, BB, dö, bb, dö, bb.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1565566567568569621Next
Add Reply New Topic New Poll