d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev1561562563564565621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 205,300
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 23 2016 12:03am
Omni går och tar alla runor, 0 wards, ingen courieer. Hur ska man spela mid


"I need X gold for Aether Lens"

Fittan gör 12min aether questet.

Idioten farmar och gör allt, köper aether på 11min, jag gör så han inte får courier (för han har inte uppat den ännu)

och han får skiten på typ 12:05

Så jävla skönt att idioterna inte får sitt quest när dom vill throwa games <3
Member
Posts: 205,300
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 23 2016 01:37am
8-2-15 rubick och förlorar stenhårt

att folk pickar core när dom inte ens kan klicka på 1 knapp borde vara perma ban
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 23 2016 10:14am
Quote (Yllegarnet @ Jul 19 2016 03:35pm)
127 kills & assists, 6 deaths på 3 matcher, GG!

http://www.dotabuff.com/matches/2514169964
http://www.dotabuff.com/matches/2514265460 (vi lyckades vinna trotts att dire hade megacreeps) too good Potm!
http://www.dotabuff.com/matches/2514456574


http://www.dotabuff.com/matches/2475004208
http://www.dotabuff.com/matches/2475077264
http://www.dotabuff.com/matches/2475142308

3 matcher, 83/5, med dig tillochmed.

:D
Member
Posts: 205,300
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 27 2016 01:02am
Immortal 3 bois


fick inget bra :c


wildcards @ 2 augusti

pitlord =/= Underlord, lär väl komma nån månad efter TI :D

This post was edited by Marcusd0 on Jul 27 2016 01:10am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 27 2016 01:29am
Quote (Marcusd0 @ 27 Jul 2016 08:02)
Immortal 3 bois


fick inget bra :c


wildcards @ 2 augusti

pitlord =/= Underlord, lär väl komma nån månad efter TI :D


Immortal 3 var nog den västa skiten jag har öppnat. Gjorde mig av med alla utom 2 tror jag. Ty gratis lvl's i guess..
Member
Posts: 205,300
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 27 2016 01:48am
Quote (Makta @ 27 Jul 2016 09:29)
Immortal 3 var nog den västa skiten jag har öppnat. Gjorde mig av med alla utom 2 tror jag. Ty gratis lvl's i guess..


Slark har 2st immortal wep :c

Ända coola var ju Ogre.
Member
Posts: 205,300
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 27 2016 06:54am
Kör mid, ingen courier eller ward.

Tror alla mid games jag spelat under dom senaste 3 månaderna har varit samma. :/
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Jul 27 2016 07:23am
Quote (Marcusd0 @ 27 Jul 2016 14:54)
Kör mid, ingen courier eller ward.

Tror alla mid games jag spelat under dom senaste 3 månaderna har varit samma. :/


Köp courier och wards då
Member
Posts: 205,300
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 27 2016 10:56am
Quote (SCXiao @ 27 Jul 2016 15:23)
Köp courier och wards då


japp ska ha bottle och skor efter 20min.

Oli logic B)
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Jul 27 2016 11:00am
Quote (Marcusd0 @ 27 Jul 2016 18:56)
japp ska ha bottle och skor efter 20min.

Oli logic B)


Har du ju ändå om du dör på grund av brist på wards B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1561562563564565621Next
Add Reply New Topic New Poll