d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev15556575859159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 10 2014 10:34am
Quote (ChingeR @ Oct 10 2014 04:48pm)
gör ju det :(
men du är fan för tung för att carrya


:lol:
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Oct 10 2014 12:25pm
jag kööör jag kööör jag köööör
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Oct 10 2014 12:27pm
Quote (umade @ Oct 8 2014 08:59pm)
Öppnade typ 10 kistor
fick en 3 dorrar pistol
sen massa skit bara
top lel worst game


satt i skypen med asdrake, köpte en låda+key, AWP asiimow st :>
Köpte 2 lådor, Ak47 vulcan i ena :> slitnaste jävla vulcanen i världen dessutom
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Oct 10 2014 12:28pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 10 Oct 2014 20:27)
satt i skypen med asdrake, köpte en låda+key,  AWP asiimow st :>
Köpte 2 lådor, Ak47 vulcan i ena :> slitnaste jävla vulcanen i världen dessutom


Gris!
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Oct 10 2014 12:30pm
Quote (RistVaLL @ Oct 10 2014 06:28pm)
Gris!


har dock öppnat fler lådor men med dåliga resultat så dom nämner jag inte :>

E: Asdrake köpte också några lådor och suckade över att han fick en ''jävla ak47 vulcan eller nåååhhtt...'' han ville ju ha kniv :(

This post was edited by TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL on Oct 10 2014 12:31pm
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Oct 10 2014 12:33pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 10 Oct 2014 20:30)
har dock öppnat fler lådor men med dåliga resultat så dom nämner jag inte :>

E: Asdrake köpte också några lådor och suckade över att han fick en ''jävla ak47 vulcan eller nåååhhtt...'' han ville ju ha kniv :(


Haha, ja jg vill inte ens tänka på hur mkt minus jag ligger på skiten
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 10 2014 03:42pm
Quote (ChingeR @ 10 Oct 2014 16:48)
gör ju det :(
men du är fan för tung för att carrya


Need die? :angry:

Edit:

http://steamcommunity.com/market/listings/730/Sticker%20|%20CT%20in%20Banana

Best köp EU! :lol:

This post was edited by Makta on Oct 10 2014 03:44pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 11 2014 12:19pm
http://steamcommunity.com/id/SwagstarYOLO
lägg till om ni vill spela någen gång
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Oct 12 2014 12:03pm
några sugna??

jag och robin +1 polare atm

iso+2 :P

Vi är lågrankade! :P
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Oct 12 2014 04:03pm
Quote (RistVaLL @ 12 Oct 2014 20:03)
några sugna??

jag och robin +1 polare atm

iso+2 :P

Vi är lågrankade! :P


behöver inte säga vi bara för det är jag det handlar om :>
jag står för att vara lågrankad ;D men är ingen silverfisk iaf
Go Back To Svenska Topic List
Prev15556575859159Next
Closed New Topic New Poll