☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev
1
55
56
57
58
59
545
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 86328
Replies: 5441
Track Topic
Zaicrez
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold
:
0.64
#561
May 29 2012 12:26pm
Någon som har problem med nya patchen?
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#562
May 29 2012 12:34pm
Quote (Zaicrez @ 29 May 2012 20:26)
Någon som har problem med nya patchen?
Ny patch?
Exzit89
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold
:
93,670.50
#563
May 29 2012 12:35pm
Quote (Zaicrez @ May 29 2012 06:26pm)
Någon som har problem med nya patchen?
Va?
Zaicrez
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold
:
0.64
#564
May 29 2012 12:36pm
Jupp, blir promptad en ny patch när jag launchar, tankade ner den, d3 krashar när den ska applyas, fast verkar inte vara den enda..
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#565
May 29 2012 12:55pm
Quote (Zaicrez @ May 29 2012 07:36pm)
Jupp, blir promptad en ny patch när jag launchar, tankade ner den, d3 krashar när den ska applyas, fast verkar inte vara den enda..
Varför lira på US server`?
Zaicrez
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold
:
0.64
#566
May 29 2012 01:01pm
Quote (Kerzhakov @ May 29 2012 06:55pm)
Varför lira på US server`?
Gör jag inte. Fick det när jag spelar EU
fotosyntEz
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
1.36
#567
May 29 2012 01:01pm
Adda mig allihop lvl 60 wiz best wiz eu, doNi#2677
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#568
May 29 2012 01:03pm
Quote (fotosyntEz @ May 29 2012 08:01pm)
Adda mig allihop lvl 60 wiz best wiz eu, doNi#2677
Kunde icke
adda mikob#1735
fotosyntEz
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
1.36
#569
May 29 2012 01:06pm
Quote (Mikob @ May 29 2012 08:03pm)
Kunde icke
adda mikob#1735
Kunde icke? ;O
vad stod det?
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#570
May 29 2012 01:24pm
Så många som verkar bli hackade på diablo 3 nu..
Tog och fixa kod lås inloggning på mobil samt att ja får sms om någon slår fel lösenord osv
samt lagra allt i en låst fil på 2 mobiler
i feel safe
rage om ja blir hackad ändå XD
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
55
56
57
58
59
545
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact