d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev15556575859156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 22 2011 05:44am
Quote (Brasken @ Nov 22 2011 12:15pm)
Din mammas öppning!


wait what





Quote (Svartermetalisk @ Nov 22 2011 12:24pm)
Patchen ändrade bfh vilket gör att man nu kan gå 1 rax cc into marine tank och den öppningen är halvsäker mot det mesta, förut behövde man gå mech och då var man jätte oskyddad mot all ins.

öppnar man mech behövde man gå helion viking på en base och då blev det lite knepigt om MM all-in eller reapers kom.

snabb tank push var svårt som fan också


Kay, men varför är det så ovanligt med banshees, dom verkar fortfarande goodie
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Nov 22 2011 11:26am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 21 2011 12:00am)
Nee

det är massa zergs med


1 zerg i code s, nestea förlorade, losira förlorade,
leenock är kvar bara
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 22 2011 11:28am
Quote (ownyaah @ Nov 22 2011 06:26pm)
1 zerg i code s, nestea förlorade, losira förlorade,
leenock är kvar bara


Kanske denna säsongen är det inte spec många men trenden senaste månaderna har varit som så att code s har typ bara zerg och terran, noll protoss.

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 22 2011 01:10pm
VEM VILL SPELA STARCRAFT?!?!?!??!?!???!
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Nov 22 2011 01:28pm
GULDKLÅKA
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 22 2011 01:32pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 22 2011 08:10pm)
VEM VILL SPELA STARCRAFT?!?!?!??!?!???!


JAG VILL SVARA PÅ SKYPE! : <
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 22 2011 01:55pm
FAN VAD JAG GILLAR PROTOSSAR SOM 4GEJTAR, T4GRATISWIN
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 22 2011 02:30pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 22 2011 09:55pm)
FAN VAD JAG GILLAR PROTOSSAR SOM 4GEJTAR, T4GRATISWIN


haha :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 22 2011 02:58pm
Svart + warriw + bronze league = sant <3
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Nov 22 2011 02:59pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 22 2011 08:55pm)
FAN VAD JAG GILLAR PROTOSSAR SOM 4GEJTAR, T4GRATISWIN


cuz 11/11 rax is counter?
Go Back To Svenska Topic List
Prev15556575859156Next
Add Reply New Topic New Poll