d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev155565758591131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Dec 18 2010 08:35am
Quote (Nickeee @ Dec 18 2010 02:21pm)
ranked solo queue när man är unranked är helt jävla efterblivet

http://i51.tinypic.com/ht6xqa.png

VARENDA gång så är det 1 som lämnar och 1-2 som feedar.
förlorat varje game pga sånna.

sad day.

tog 1v3 tripple kill, 2 st doublekills, men mina teammates förlorade när det var 4v1 typ. så jävla dåliga.


5v5 solo ranked? aa det är alltid samma visa. :/
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 18 2010 09:01am
Funkar inte med LoL :(

Avinstallera och nu kan jag inte ens ladda ner det :(

Bara hänger sig så måste jag stara om FF.
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Dec 18 2010 09:02am
Happ, spelat ett game. Det kändes ganska retarded. Våldtog, inte så konstigt, fick väl spela med några lowbies när jag själv är väldigt van med dota och hon x_X. Dock jävligt tråkigt spel att lira ensam.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 18 2010 09:02am
Quote (LinkToMyProfile @ 18 Dec 2010 15:35)
5v5 solo ranked? aa det är alltid samma visa. :/


japp, det är hemskt, man måste fan köra duo queue och 2v5a dom typ.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 18 2010 09:08am
Quote (Marcusd0 @ Dec 18 2010 04:01pm)
Funkar inte med LoL :(

Avinstallera och nu kan jag inte ens ladda ner det :(

Bara hänger sig så måste jag stara om FF.


banned xD
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 18 2010 09:20am


Här har ni error.


Ja - det är EU downloader



EDIT: bror sitter och spelar på en annan dator och det funkar klockrent.
EDIT2: brorsan logga in på MITT konto och är inte bannad.

This post was edited by Marcusd0 on Dec 18 2010 09:25am
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 18 2010 05:49pm
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Dec 18 2010 06:10pm
Om nån vill lira, kan ni lägga till mig: SaucepanKaoz
Har bara spelat 9 games, men av dem är 7 vunna. Är en stark dota-spelare, så det kommer väldigt naturligt, heh.

sen har jag alltid haft positive stats på alla games ofc ;)

This post was edited by tOFFELiKastrullen on Dec 18 2010 06:11pm
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 21 2010 02:33pm



gg
Member
Posts: 18,843
Joined: Oct 22 2007
Gold: 16.66
Warn: 100%
Dec 21 2010 02:40pm
[Q
Quote (Marcusd0 @ 21 Dec 2010 21:33)
http://i54.tinypic.com/2e0ns0k.jpg


gg


lol u died, feeder.
Go Back To Svenska Topic List
Prev155565758591131Next
Add Reply New Topic New Poll