d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev15556575859231Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 5,343
Joined: Nov 29 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 80%
May 9 2009 09:49am
Quote (Tuikkuliini @ Sat, Nov 1 2008, 12:21am)
svenska är bög


haha
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 9 2009 10:08am
Quote (Litttle_Brother @ Fri, May 8 2009, 03:42pm)
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj?  :thumbsup:


Hahahaha, den rofl:ade jag fan åt :D


När Gud skapade kon sa han till kon:
- Nu har jag skapat dig! Som ko skall du gå på fälten hela dagarna. Du skall arbeta dagen lång under solen! Jag ger dig en livstid på 50 år.
- Men, invände kon. Den sortens liv och du vill jag skall leva i 50 år. Låt mig ha 20 år och jag ger tillbaka resterande 30 år.
Och Gud accepterade

När Gud skapade hunden sa han till hunden:
- Du förväntas hela dagarna sitta vid dörren till huset. Alla som går förbi eller kommer in skall du skälla åt. Jag ger dig en livstid på 20 år.
- Vad, invände hunden. Sitta hela dagarna vid dörren? Aldrig! Låt mig ha 10 år och jag ger tillbaka resterande 10 år.
Och Gud accepterade.

När Gud skapade apan sa han till apan:
- En apa skall underhålla folk. Du skall få dom att skratta och göra konster för dom. Jag ger dig en livstid på 20 år.
- Va’då, invände apan. Få dom att skratta? Göra grimaser och konster? Tio år får räcka, jag ger tillbaka resterande 10 år.
Och Gud accepterade.

Så skapade Gud mannen och sade till honom:
- Din uppgift är att sova, äta och leka. Du kommer att ha mycket skoj i ditt liv. Allt du behöver är att roa dig. För den sortens liv ger jag dig en livstid på 20 år.
- Hör nu, protesterade mannen. Ett sånt gott liv! Äta, leka, sova och inte göra något! Och du förväntar dig att jag skall bara leva i 20 år? Låt oss göra en överenskommelse. Eftersom kon gav tillbaka 30 år, hunden 10 år och apan också 10 år, så tar jag dom åren från dig! Det ger mig en livsålder på 70 år. Överens?
Och Gud accepterade.

Det är därför vi ..

    * Under våra första 20 år sover, äter, leker och njuter allt gott utan att göra just någonting.
    * Under de nästa 30 åren arbetar vi dagen lång, lider och drar försorg om familjen.
    * Nästa 10 år underhåller vi våra barnbarn genom att spela apa.
    * Och de sista 10 åren sitter vi vid dörren och skäller på folk.


HAHAHAHA XDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 9 2009 10:09am
Quote (Ekaan @ Fri, May 8 2009, 03:54pm)
http://www.youtube.com/watch?v=ezNSIhrtJkc


Krullproduktions ftw!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 9 2009 11:35am
lol denna är fail


Herr Karlsson sitter vid frukostbordet och läser morgontidningen när hans fru kommer rusande fram till honom och klipper till honom i huvudet med en kastrull.

- Varför gjorde du så där? frågar han och tar sig på bulan på huvudet
- Jag hittade en lapp i din ficka igår en namnet Jeanette på, svarar hon.
- Men älskling, svarar han, jag var ju på travet och "Jeanette" var hästen jag satsade på.

Hans fru tror på hans förklaring och ber honom skamset om förlåtelse.

Tre veckor senare sitter han än en gång vid frukostbordet när hans fru ger honom ett våldsamt slag i huvudet med en stekpanna. Han sjunker ihop över bordet.

- Varför gjorde du så där nu då?, frågar han när han kvicknar till.
Hustrun svarar:
- Din häst ringde!
Retired Moderator
Posts: 15,582
Joined: Oct 17 2008
Gold: 226.37
Trader: Trusted
May 10 2009 03:05am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 10 2009 03:34am
http://www.youtube.com/watch?v=KjaaM7dGZQ0

Nu är jag inte pro nog att fixa skillad länk, men kolla den där :P

edit: @heretoown aa den där är så jävla bra :D

This post was edited by Svartermetalisk on May 10 2009 03:36am
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
May 10 2009 05:44am
Quote (HereToOwn @ Sun, 10 May 2009, 10:05)
http://www.youtube.com/watch?v=bI7AUgp5fPI


haha
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
May 10 2009 03:49pm
Vad händer när en ljude med stånd springer in i väggen?








































Han bryter näsan.
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
May 10 2009 03:51pm
Quote (Tuikkuliini @ Sat, 1 Nov 2008, 01:21)
svenska är bög


http://www.youtube.com/watch?v=k1SDDEsBwig
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
May 10 2009 04:31pm
Quote (VadSkaJagHeta @ Sun, 10 May 2009, 23:49)
Vad händer när en ljude med stånd springer in i väggen?








































Han bryter näsan.


jude*

Den va kass förövrigt
Go Back To Svenska Topic List
Prev15556575859231Next
Add Reply New Topic New Poll