d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev1554555556557558621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 25 2016 03:55pm
http://www.dotabuff.com/matches/2461940351

Hur ska man bära en jungle LC och offlane WR som tillsammans knappt når hero damage som vår solo support åstadkommer? En Ogre, utan några offensiva items.
Det är svårt.
Jag är muted, sa ingenting den matchen, ändå är folk så pass usla på spelet.
Varför?
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 25 2016 03:56pm
Quote (umade @ 25 Jun 2016 23:55)
http://www.dotabuff.com/matches/2461940351

Hur ska man bära en jungle LC och offlane WR som tillsammans knappt når hero damage som vår solo support åstadkommer? En Ogre, utan några offensiva items.
Det är svårt.
Jag är muted, sa ingenting den matchen, ändå är folk så pass usla på spelet.
Varför?


ÄRRE DOUBLE POST TILT :ddddddDDDDDDD
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 26 2016 06:38am
Junge LC players :lol:
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 27 2016 04:04pm
Vann nästan en 1v5, zeb abandon lvl 3 typ. och sen drog alla.

Vann nästan men sen köpte axe och dark seer blade mail och 5 buybacks när jag slog på deras throne.

Nära men gg :P


http://www.dotabuff.com/matches/2466449636

This post was edited by Marcusd0 on Jun 27 2016 04:04pm
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,949.02
Trader: Trusted
Jun 27 2016 04:58pm
Quote (Marcusd0 @ 28 Jun 2016 00:04)
Vann nästan en 1v5, zeb abandon lvl 3 typ. och sen drog alla.

Vann nästan men sen köpte axe och dark seer blade mail och 5 buybacks när jag slog på deras throne.

Nära men gg :P


http://www.dotabuff.com/matches/2466449636


Speccade gamet B)
Skulle kört bkb istället för deso å typ mkb eller rapira istället för skadi! hade du tagit de mid :>
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 27 2016 05:08pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 28 Jun 2016 00:58)
Speccade gamet B)
Skulle kört bkb istället för deso å typ mkb eller rapira istället för skadi! hade du tagit de mid :>


tror deso var ett måste för att pusha, sen bkb är meh för den funkar inte på blade mail längre.

skadi var typ något jag kunde byt ut mot mkb/hot/rapier kanske

men tryharda inte 100% för hade jag gjort det från början hade dom endat direkt. quest hunters
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 27 2016 11:59pm
Orkar inte mer, silencer på lane som enbart ska lasthitta, gör absolut ingenting mot deras offlane DS och när jag frågar varför han lasthittar så säger han "Men du gör ju inte"
Varje creep försöker han lasthitta, inte denya något. Då kan fitthoran få spela själv
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 28 2016 12:39am
Quote (umade @ 28 Jun 2016 07:59)
Orkar inte mer, silencer på lane som enbart ska lasthitta, gör absolut ingenting mot deras offlane DS och när jag frågar varför han lasthittar så säger han "Men du gör ju inte"
Varje creep försöker han lasthitta, inte denya något. Då kan fitthoran få spela själv


alliance om ~3h, sen kommer zeb tillbaks

"ERRE GAME"
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 28 2016 12:42am
Quote (Marcusd0 @ Jun 28 2016 08:39am)
alliance om ~3h, sen kommer zeb tillbaks

"ERRE GAME"


Jobbar idag
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 28 2016 12:32pm
Vilken jävla match.. Tror inte jag behöver ha sex på flera år efter detta! Så jävla vackert.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1554555556557558621Next
Add Reply New Topic New Poll