d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev1553554555556557621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 23 2016 07:01pm
Quote (Marcusd0 @ 23 Jun 2016 22:53)
immortal 2 hypeeeeeee

fick alla 6 dåliga ofc,

fitta vill ha den invoker. helt jävla set med immortals.


Har 33st att öppna, wish me luck :wub:

e: fick allt utom invoker :D

This post was edited by Yllegarnet on Jun 23 2016 07:04pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 23 2016 07:48pm
Quote (Yllegarnet @ 23 Jun 2016 18:12)
Me sorri, ass not feel good sitting on wallet ze bigg


Don8 moni plox :jew:

Quote (Marcusd0 @ 23 Jun 2016 22:53)
immortal 2 hypeeeeeee

fick alla 6 dåliga ofc,

fitta vill ha den invoker. helt jävla set med immortals.


Öppnade 3 och de var de 3 som jag kan/ska använda. Funderar dock på att sälja alla utom lich längre fram.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 23 2016 07:53pm
Quote (Makta @ 24 Jun 2016 02:48)
Don8 moni plox :jew:



Öppnade 3 och de var de 3 som jag kan/ska använda. Funderar dock på att sälja alla utom lich längre fram.


Gött. dessvärre kommer dom vara värda typ 0.12$/e, åtminstone alla som inte är rare, very rare eller ultra rare :P
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 23 2016 08:24pm
Quote (Yllegarnet @ 24 Jun 2016 02:53)
Gött. dessvärre kommer dom vara värda typ 0.12$/e, åtminstone alla som inte är rare, very rare eller ultra rare :P


Immortals går för runt 1-3 euro. Helt ok ändå. Fast annars kan man ju få ett par gratis lvl's.

This post was edited by Makta on Jun 23 2016 08:25pm
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,979.42
Trader: Trusted
Jun 24 2016 01:07am
Har en treasure, ber en bön att jag får vilken som helst utom Morph..... Får morph :wallbash:
Member
Posts: 205,314
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 24 2016 08:39am
Vann precis 1v9, 35 KDA

Varför har jag alltid mer HD än pos 1/2 när jag kör solo off lane?

Alla är så sjukt dåliga på carry roles

This post was edited by Marcusd0 on Jun 24 2016 08:39am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 24 2016 09:28am
Quote (Marcusd0 @ Jun 24 2016 04:39pm)
Vann precis 1v9, 35 KDA

Varför har jag alltid mer HD än pos 1/2 när jag kör solo off lane?

Alla är så sjukt dåliga på carry roles


Nästa game är du efterbliven och afkar när vi kan vinna, istället vänder dom för du är sämst

;D
Member
Posts: 205,314
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 24 2016 09:44am
Quote (umade @ 24 Jun 2016 17:28)
Nästa game är du efterbliven och afkar när vi kan vinna, istället vänder dom för du är sämst

;D


5 core best games
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 24 2016 09:53am
Quote (Marcusd0 @ Jun 24 2016 05:44pm)
5 core best games


"lol bryr mig inte, kollar youtube" / 10
Member
Posts: 205,314
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 25 2016 03:55pm
4.6k HD LC 50min game.

Är det någon som har sett en lägre HD LC vid 50min mark?

http://www.dotabuff.com/matches/2461940351

Som inte är afk dvs, han spela hela tiden.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1553554555556557621Next
Add Reply New Topic New Poll