d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev1552553554555556621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 205,314
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 21 2016 11:05am
Quote (Yllegarnet @ 21 Jun 2016 18:09)
lvl 1k någonting på mitt battlepass :huh:


du är reported för spendera så mycket pengar

och commended av volvo
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 21 2016 11:56am
Quote (Marcusd0 @ 21 Jun 2016 18:05)
du är reported för spendera så mycket pengar

och commended av volvo


Dat.
Member
Posts: 205,314
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 22 2016 10:49am
får 3x thanks for reporting bla bla has been memed.

Sen får man low prio också.

FeelsBadMan
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 22 2016 12:30pm
Quote (Marcusd0 @ 22 Jun 2016 17:49)
får 3x thanks for reporting bla bla has been memed.

Sen får man low prio också.

FeelsBadMan


Varit LP 1-2 gånger någonsin.. Pga strömavbrott gång och pga att jag inte pallade ett par games. Har aldrig blivit reported så jag hamna i LP :lol:

Edit: Man kunde göra missions i LP? Kanske en skulle hjälpa dig..

This post was edited by Makta on Jun 22 2016 12:30pm
Member
Posts: 205,314
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 22 2016 12:42pm
Quote (Makta @ 22 Jun 2016 20:30)
Varit LP 1-2 gånger någonsin.. Pga strömavbrott gång och pga att jag inte pallade ett par games. Har aldrig blivit reported så jag hamna i LP :lol:

Edit: Man kunde göra missions i LP? Kanske en skulle hjälpa dig..


jo, men jag har gjort alla quests redan :3
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 22 2016 12:43pm
Quote (Marcusd0 @ 22 Jun 2016 19:42)
jo, men jag har gjort alla quests redan :3


3 stjärnigt?
Member
Posts: 205,314
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 22 2016 12:50pm
Quote (Makta @ 22 Jun 2016 20:43)
3 stjärnigt?


nope, men ska blink calla 35 heroes med axe och WR quest

inte lätt i lp
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 22 2016 03:54pm
Börjar undra ifall mitt lag trollade precis. De gick 1 efter 1 och feedade pudge/lc. Det gick bra för oss men så fort mitt mission var klart så gick det 1 efter 1 till samma ställe i stort sett.. Greppade av hook och dog. Sen nästa.. Sen nästa.. Sen nästa. LC hade 90 duel damage 25 min in eller något och pudge hade så många stacks av FH att jag knappt gjorde skada på honom.
Hade jag kunnat hade jag reportat alla i mitt lag utom PA. Hon sög men hon var inte lika korkad som de andra 3.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 23 2016 11:12am
Quote (Marcusd0 @ 21 Jun 2016 18:05)
du är reported för spendera så mycket pengar

och commended av volvo


Quote (Makta @ 21 Jun 2016 18:56)
Dat.


Me sorri, ass not feel good sitting on wallet ze bigg
Member
Posts: 205,314
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 23 2016 03:53pm
immortal 2 hypeeeeeee

fick alla 6 dåliga ofc,

fitta vill ha den invoker. helt jävla set med immortals.

This post was edited by Marcusd0 on Jun 23 2016 03:56pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1552553554555556621Next
Add Reply New Topic New Poll