Quote (Marcusd0 @ 22 Jun 2016 17:49)
får 3x thanks for reporting bla bla has been memed.
Sen får man low prio också.
FeelsBadMan
Varit LP 1-2 gånger någonsin.. Pga strömavbrott gång och pga att jag inte pallade ett par games. Har aldrig blivit reported så jag hamna i LP

Edit: Man kunde göra missions i LP? Kanske en skulle hjälpa dig..
This post was edited by Makta on Jun 22 2016 12:30pm