d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev1551552553554555621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 205,317
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 11 2016 02:06am
>Purchase Bloodstone before the game timer reaches 36/30/24

Timber off 3v1, ingen ward.

Vinner lane, köper bs, aghs och arcane innan 20min.

>Game is hard
Member
Posts: 205,317
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 12 2016 03:32am
"please report mirana"

http://www.dotabuff.com/matches/2430691474

ja, det är svårt att vinna om man har mer HD än alla cores som off-lane mirana

MER TD än fucking lesh och shadow shaman.

Sämsta laget någonsin
Member
Posts: 205,317
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 13 2016 05:35am
6.88

Keeper of the Light
* Chakra Magic cooldown reduced from 19/18/17/16 to 17/16/15/14
* Intelligence increased from 22 to 25

KOTL BUFF IGEN OCH IGEN <3
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Jun 13 2016 07:42am
Quote (Marcusd0 @ 13 Jun 2016 13:35)
6.88

Keeper of the Light
* Chakra Magic cooldown reduced from 19/18/17/16 to 17/16/15/14
* Intelligence increased from 22 to 25

KOTL BUFF IGEN OCH IGEN <3


KOTOL

GIAF MANA CYKA BLYAT
Member
Posts: 205,317
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 18 2016 05:04am
6-0-5 veno

abandonar för laget är så fucking dåligt att jag vill spy.

orkar inte idioter i varje game
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 18 2016 08:43am
Quote (Marcusd0 @ 18 Jun 2016 12:04)
6-0-5 veno

abandonar för laget är så fucking dåligt att jag vill spy.

orkar inte idioter i varje game


Ska nog bara köra ranked efter idag. Fick en carry maiden som support. Tro på fan om hon inte tog sig tvärs över hela banan för att sno farm från mig minst 3 gånger! Såg också Timber förlora för första gången sedan patchen. Självklart så var han i mitt lag. Vad annars!
Member
Posts: 205,317
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 19 2016 07:03am
magnus battlefury och crystalis

luna shadow blade och aghs

vi möter en void som köper MoM och MKB


sämsta buildsen, men Luna vinner.

EFTER void har byggt mkb och luna inte köpt en del av nåt item

Börjar han bygga Butterfly :D Att det inte är en bannable offense är så jävla troll B)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 19 2016 05:43pm
TI invites

1 OG = vunnit 2 majors, vunnit tre andra turneringar, top 4 på fyra andra och 7/8th på Shanghai, obv invite
2 TL = 2a på 2 raka majors, vann Epicenter, 2a ESL One Manilla, 3a WCA, obv invite
3 LGD = 4a Manilla, 9-12a Shanghai, 7/8th Frankfurt, 2a WCA, 3/4a på tre turneringar, invite, varför?
4 MVP = 5/6th Manila, 4a Shanghai, 1a Dota Pit & WePlay, 9/12a WCA, invite? njaaa
5 Newbee = 3a Manila, 9/12a Shanghai, 13/16th Frankfurt, 2a Epicenter, 13/16th WCA, invite? varför?
6 Na'Vi = 7/8th Manila, inte med på 2 andra, 2a DL, 3/4 Dota Pit, 5/6 Weplay, 2a SL, invite, varför?

Är Valve trolls?

Alliance = 9/12th Manila, 7/8th Shanghai, 9/12th Frankfurt, 1a WCA, 1a SL, 3a CD, 5/6th Epicenter & ESL One Frankfurt, & SL

Är det inte mer värt än Na'Vi's ENDA 7/8 på en Major? wutface
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 21 2016 09:23am
3 iranier som får DC var 4e minut och en sniper support.. Alt f4 har aldrig varit så nära i hela mitt liv! Stannade dock till slutet då jag väldigt sällan ger upp.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 21 2016 10:09am
lvl 1k någonting på mitt battlepass :huh:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1551552553554555621Next
Add Reply New Topic New Poll