d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev15455565758159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 9 2014 09:00am
Quote (umade @ Oct 8 2014 09:59pm)
Öppnade typ 10 kistor
fick en 3 dorrar pistol
sen massa skit bara
top lel worst game


Quote (ChingeR @ Oct 9 2014 11:40am)
Inb4 mikob


Dina 3$ är nästan lika mycket som jag fått på ~600cases
toplel
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 9 2014 09:27am
Vinner game > Vi blir alla kickade från server.. > Chinger spelar vidare i sin match utan problem.. Not even mad :angry: !
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 9 2014 09:45am
Quote (Makta @ Oct 9 2014 04:27pm)
Vinner game > Vi blir alla kickade från server.. > Chinger spelar vidare i sin match utan problem.. Not even mad :angry: !


Var två från förra gamet som också blev det

Restarta datorn så ska det gå att reconnecta igen
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 9 2014 10:39am
Quote (Makta @ 9 Oct 2014 17:27)
Vinner game > Vi blir alla kickade från server.. > Chinger spelar vidare i sin match utan problem.. Not even mad :angry: !


Igår när jag spelade så frös servern för mig, men jag kunde fortf höra hur resten av laget i voice spelade och hur de klagade på att jag afkade...
Jag kunde dock inte röra mig elelr bli hörd :S Försökte reconnecta men kom aldrig in igen
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 9 2014 01:32pm
Då rankade man ner för första gången på väldigt länge.. 2 Polacker som mic spammade + TD'ade nästan hela gamet samt en jag spelade med gapade i micen minst lika mycket. Kände bara för att droppa efter 2 rundor trots att jag hade mutat de 2 andra :lol: Funderar på att solo-köa då jag verkar förlora så fort jag kör med folk medans jag vinner med randoms.

This post was edited by Makta on Oct 9 2014 01:35pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 9 2014 03:04pm
Quote (Makta @ 9 Oct 2014 21:32)
Då rankade man ner för första gången på väldigt länge.. 2 Polacker som mic spammade + TD'ade nästan hela gamet samt en jag spelade med gapade i micen minst lika mycket. Kände bara för att droppa efter 2 rundor trots att jag hade mutat de 2 andra :lol: Funderar på att solo-köa då jag verkar förlora så fort jag kör med folk medans jag vinner med randoms.


Brukar vara samma för mig i LoL när jag spelar! :D Inte det med gapande folk med med det sist nämnda du sa, brukar ha mer tur solo antar jag.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 9 2014 03:25pm
Quote (Makta @ 9 Oct 2014 21:32)
Då rankade man ner för första gången på väldigt länge.. 2 Polacker som mic spammade + TD'ade nästan hela gamet samt en jag spelade med gapade i micen minst lika mycket. Kände bara för att droppa efter 2 rundor trots att jag hade mutat de 2 andra :lol: Funderar på att solo-köa då jag verkar förlora så fort jag kör med folk medans jag vinner med randoms.


du suger ju när jag är med
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 9 2014 03:27pm
Quote (ChingeR @ Oct 9 2014 11:25pm)
du suger ju när jag är med


one shot hs to end the game
>>>>>>>>>>>>>
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 10 2014 04:25am
Quote (ChingeR @ 9 Oct 2014 22:25)
du suger ju när jag är med


Du skulle ju carrya laget sa du ju.. Jävla lögnare :angry:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 10 2014 09:48am
Quote (Makta @ 10 Oct 2014 12:25)
Du skulle ju carrya laget sa du ju.. Jävla lögnare :angry:


gör ju det :(
men du är fan för tung för att carrya
Go Back To Svenska Topic List
Prev15455565758159Next
Closed New Topic New Poll