Quote (Makta @ 9 Oct 2014 21:32)
Då rankade man ner för första gången på väldigt länge.. 2 Polacker som mic spammade + TD'ade nästan hela gamet samt en jag spelade med gapade i micen minst lika mycket. Kände bara för att droppa efter 2 rundor trots att jag hade mutat de 2 andra

Funderar på att solo-köa då jag verkar förlora så fort jag kör med folk medans jag vinner med randoms.
Brukar vara samma för mig i LoL när jag spelar!

Inte det med gapande folk med med det sist nämnda du sa, brukar ha mer tur solo antar jag.