Quote (berhemuli @ 22 Oct 2013 14:23)
Den var enda som jag också plockade fram från kvällens odds, barca har ju varit lite sämre nu, bland annat 0-0 mot osasuna ^^ så är inte helt tokigt att milan hemmaslår barca. Speciellt oddset var riktigt bra. Resten var ointressanta för min del. Har dock ej nån cash än idag så blir ingen bet för min del ^^
Äh vafan, då lägger jag en tjuga på Milan då. Någon måste ju göra't...
I övrigt kan jag rekommendera lite allsvenska odds för nästa omgång:
DIF hemmaslår Gefle @1,70. DIF har varit formtoppat sedan i somras. Spelmässigt överlägsna Gefle.
AIK bortaslår BP @2,0. Tillräckligt lätt. Laget måste ju fan tagga till nu, när de har Europa i egna händer.
MFF bortaslår Elfsborg @2,8. Väldigt högt odds, även om MFF kanske redan har säkrat guldet när matchen kommer. Elfsborg har knappast övertygat på sistone.
Peking hemmaslår Öster @1,85. Öster är fan inte bra nu. Eller ja, sämre än vanligt.
Är det en fyrling? Ja, det är det! Totalt odds: 17,61!
Bubblare: Mjällby hemmasmiskar IFK @4,85. Laget är i fritt fall, och Hysén trasig. Värt ett singelspel.