d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1545556575896Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Oct 22 2013 04:27am
Quote (PlaaD @ 22 Oct 2013 11:05)
http://i.imgur.com/v0C5Ris.gif


Alltså, det är ju hyfsat snyggt ändå... En gnutta flyt kanske, men ändå rätt snyggt. :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 22 2013 05:29am
oddsen portugal-sverige 1.67 3.80 5.25
1.67 känns ju spelvärt ^^
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Oct 22 2013 07:17am
Quote (berhemuli @ 22 Oct 2013 12:29)
oddsen portugal-sverige  1.67    3.80      5.25
1.67 känns ju spelvärt ^^


Ja, faktiskt. Gäller att ta det innan de släpper startelvan, för om de presenterar Granen som startspelare så lär oddset sjunka till 1,05. :P

Vad gäller kvällens CL funderar jag på om man inte ska chansa på att Milan hemmaslår Barcelona @6,10 och hoppas på det bästa. I övrigt tycker jag omgången verkar rätt svår, alternativt så får man hålla sig till lågoddsare vilket är rätt trist. Några förslag? :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 22 2013 07:23am
Quote (LorveN @ 22 Oct 2013 15:17)
Ja, faktiskt. Gäller att ta det innan de släpper startelvan, för om de presenterar Granen som startspelare så lär oddset sjunka till 1,05. :P

Vad gäller kvällens CL funderar jag på om man inte ska chansa på att Milan hemmaslår Barcelona @6,10 och hoppas på det bästa. I övrigt tycker jag omgången verkar rätt svår, alternativt så får man hålla sig till lågoddsare vilket är rätt trist. Några förslag? :)


Den var enda som jag också plockade fram från kvällens odds, barca har ju varit lite sämre nu, bland annat 0-0 mot osasuna ^^ så är inte helt tokigt att milan hemmaslår barca. Speciellt oddset var riktigt bra. Resten var ointressanta för min del. Har dock ej nån cash än idag så blir ingen bet för min del ^^
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Oct 22 2013 08:07am
Quote (berhemuli @ 22 Oct 2013 14:23)
Den var enda som jag också plockade fram från kvällens odds, barca har ju varit lite sämre nu, bland annat 0-0 mot osasuna ^^  så är inte helt tokigt att milan hemmaslår barca. Speciellt oddset var riktigt bra.  Resten var ointressanta för min del.  Har dock ej nån cash än idag så blir ingen bet för min del ^^


Äh vafan, då lägger jag en tjuga på Milan då. Någon måste ju göra't... :)

I övrigt kan jag rekommendera lite allsvenska odds för nästa omgång:
DIF hemmaslår Gefle @1,70. DIF har varit formtoppat sedan i somras. Spelmässigt överlägsna Gefle.
AIK bortaslår BP @2,0. Tillräckligt lätt. Laget måste ju fan tagga till nu, när de har Europa i egna händer.
MFF bortaslår Elfsborg @2,8. Väldigt högt odds, även om MFF kanske redan har säkrat guldet när matchen kommer. Elfsborg har knappast övertygat på sistone.
Peking hemmaslår Öster @1,85. Öster är fan inte bra nu. Eller ja, sämre än vanligt.

Är det en fyrling? Ja, det är det! Totalt odds: 17,61!

Bubblare: Mjällby hemmasmiskar IFK @4,85. Laget är i fritt fall, och Hysén trasig. Värt ett singelspel.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 22 2013 08:25am
Quote (LorveN @ 22 Oct 2013 16:07)
Äh vafan, då lägger jag en tjuga på Milan då. Någon måste ju göra't... :)

I övrigt kan jag rekommendera lite allsvenska odds för nästa omgång:
DIF hemmaslår Gefle @1,70. DIF har varit formtoppat sedan i somras. Spelmässigt överlägsna Gefle.
AIK bortaslår BP @2,0. Tillräckligt lätt. Laget måste ju fan tagga till nu, när de har Europa i egna händer.
MFF bortaslår Elfsborg @2,8. Väldigt högt odds, även om MFF kanske redan har säkrat guldet när matchen kommer. Elfsborg har knappast övertygat på sistone.
Peking hemmaslår Öster @1,85. Öster är fan inte bra nu. Eller ja, sämre än vanligt.

Är det en fyrling? Ja, det är det! Totalt odds: 17,61!

Bubblare: Mjällby hemmasmiskar IFK @4,85. Laget är i fritt fall, och Hysén trasig. Värt ett singelspel.


tror ellos-mff kryssar :P och dif skulle jag inte spela på, liksom, vem tror att dif vinner nånsin!?! :D haha.

Förövrigt bör du lägga hundring på milan.. 20kr ger ingen glädje!
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 22 2013 08:34am
Quote (PlaaD @ Oct 22 2013 11:05am)
http://i.imgur.com/v0C5Ris.gif


Helt sjukt
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 22 2013 08:45am
Quote (berhemuli @ Oct 22 2013 01:29pm)
oddsen portugal-sverige  1.67    3.80      5.25
1.67 känns ju spelvärt ^^


Helt klart

Sverige är så sjukt dåliga bakåt att jag ser oavgjort som ruskigt osannolikt

Svensk vinst finns inte ens på kartan
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 22 2013 08:47am
Quote (Svartermetalisk @ 22 Oct 2013 16:45)
Helt klart

Sverige är så sjukt dåliga bakåt att jag ser oavgjort som ruskigt osannolikt

Svensk vinst finns inte ens på kartan


Man kan nästan säga att det är större chans att bajen går upp till allsvenskan nästa år än att sverige vinner denna match!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 22 2013 08:51am
Quote (berhemuli @ Oct 22 2013 04:47pm)
Man kan nästan säga att det är större chans att bajen går upp till allsvenskan nästa år än att sverige vinner denna match!


Not even mad.jpg

Go Back To Svenska Topic List
Prev1545556575896Next
Add Reply New Topic New Poll