Quote (umade @ 9 Apr 2012 15:23)
Man kan inte fylla ett lag med individualister. Se på RM. Nu är deras spelare bra mycket bättre än City's men slutar det i titlar? Nä.
Nu är dom iofs så pass samspelta i RM och Mourinho är en ypperlig tränare, något Mancini inte är.
Sälj lite skit, få in spelare med pondus som skiter totalt i vem som gör mål så länge det blir vinst.
Kommer ihåg när Real köpte in allt som fanns. Det gick bra så länge de hade sin otroligt stabila defensiva del (Hierro, McMannaman, Helguera, Salgado, Carlos)
Samt att de hade mofo'ing guden Zidane
Direkt när den defensiva delen började försvinna kollapsade laget rätt bra.
Anledningen till att Barca funkar så bra är att de köper in individualister som jobbar åt alla håll och att nästan alla är bra spelfördelare, vilket inte City riktigt kollat över när de köper in.