ranked solo queue när man är unranked är helt jävla efterblivet

VARENDA gång så är det 1 som lämnar och 1-2 som feedar.
förlorat varje game pga sånna.
sad day.
tog 1v3 tripple kill, 2 st doublekills, men mina teammates förlorade när det var 4v1 typ. så jävla dåliga.
This post was edited by Nickeee on Dec 18 2010 08:23am