d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev154555657581131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 12 2010 09:45am
Quote (luddeboyy @ 12 Dec 2010 16:45)
ja e lvl 30 får man inte sälja sitt LoL account ? :D


nej det får man inte, vad jag vet.

har 2 st lvl 30 konton :)
Member
Posts: 8,153
Joined: Apr 13 2009
Gold: 691.93
Dec 13 2010 02:07pm
bara jag som inte kan spela just nu?
Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
Dec 16 2010 01:20pm


ngn som vet va detta är för fel :S måste instalera om lol varje gång jag startar om / slår på datorn .......
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 16 2010 02:23pm
Quote (EkstranD @ 16 Dec 2010 20:20)
http://img696.imageshack.us/img696/9517/1234rp.png

ngn som vet va detta är för fel :S måste instalera om lol varje gång jag startar om / slår på datorn .......


Vet inte alls tbh :S

Fråga i support forumet på LoL sidan.
Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
Dec 16 2010 02:29pm
Quote (Litttle_Brother @ Dec 16 2010 08:23pm)
Vet inte alls tbh :S

Fråga i support forumet på LoL sidan.


får ingen hjälp där :(
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 16 2010 02:38pm
Quote (EkstranD @ 16 Dec 2010 21:29)
får ingen hjälp där :(


http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=59899

läs igenom tråden och prova.
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Dec 16 2010 06:45pm
Tänkte testa detta spel. Hur skiljer det sig från DotA/HoN förutom heroes, items och cosmetics? Tänkte då på själva lirandet.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Dec 17 2010 02:13pm
Quote (tOFFELiKastrullen @ 17 Dec 2010 00:45)
Tänkte testa detta spel. Hur skiljer det sig från DotA/HoN förutom heroes, items och cosmetics? Tänkte då på själva lirandet.


missade du första sidan & vet inte vad youtube är eller? :bonk:
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 17 2010 04:27pm
Quote (nattbuss807 @ Dec 17 2010 09:13pm)
missade du första sidan & vet inte vad youtube är eller? :bonk:


you rich bastard! :fume:
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 18 2010 08:21am
ranked solo queue när man är unranked är helt jävla efterblivet



VARENDA gång så är det 1 som lämnar och 1-2 som feedar.
förlorat varje game pga sånna.

sad day.

tog 1v3 tripple kill, 2 st doublekills, men mina teammates förlorade när det var 4v1 typ. så jävla dåliga.

This post was edited by Nickeee on Dec 18 2010 08:23am
Go Back To Svenska Topic List
Prev154555657581131Next
Add Reply New Topic New Poll