d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev15455565758231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2,069.00
May 8 2009 09:42am
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:

Hahahaha, den rofl:ade jag fan åt :D

När Gud skapade kon sa han till kon:
- Nu har jag skapat dig! Som ko skall du gå på fälten hela dagarna. Du skall arbeta dagen lång under solen! Jag ger dig en livstid på 50 år.
- Men, invände kon. Den sortens liv och du vill jag skall leva i 50 år. Låt mig ha 20 år och jag ger tillbaka resterande 30 år.
Och Gud accepterade

När Gud skapade hunden sa han till hunden:
- Du förväntas hela dagarna sitta vid dörren till huset. Alla som går förbi eller kommer in skall du skälla åt. Jag ger dig en livstid på 20 år.
- Vad, invände hunden. Sitta hela dagarna vid dörren? Aldrig! Låt mig ha 10 år och jag ger tillbaka resterande 10 år.
Och Gud accepterade.

När Gud skapade apan sa han till apan:
- En apa skall underhålla folk. Du skall få dom att skratta och göra konster för dom. Jag ger dig en livstid på 20 år.
- Va’då, invände apan. Få dom att skratta? Göra grimaser och konster? Tio år får räcka, jag ger tillbaka resterande 10 år.
Och Gud accepterade.

Så skapade Gud mannen och sade till honom:
- Din uppgift är att sova, äta och leka. Du kommer att ha mycket skoj i ditt liv. Allt du behöver är att roa dig. För den sortens liv ger jag dig en livstid på 20 år.
- Hör nu, protesterade mannen. Ett sånt gott liv! Äta, leka, sova och inte göra något! Och du förväntar dig att jag skall bara leva i 20 år? Låt oss göra en överenskommelse. Eftersom kon gav tillbaka 30 år, hunden 10 år och apan också 10 år, så tar jag dom åren från dig! Det ger mig en livsålder på 70 år. Överens?
Och Gud accepterade.

Det är därför vi ..

* Under våra första 20 år sover, äter, leker och njuter allt gott utan att göra just någonting.
* Under de nästa 30 åren arbetar vi dagen lång, lider och drar försorg om familjen.
* Nästa 10 år underhåller vi våra barnbarn genom att spela apa.
* Och de sista 10 åren sitter vi vid dörren och skäller på folk.

Member
Gold: 11.02
May 8 2009 09:52am
En man och en kvinna hade varit gifta i trettio år.
De bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida.
De tog in på hotellet där de för 30 år sedan hade spenderat natten.
På morgonen vid frukostbordet, tittade kvinnan ömt på sin make och sa:
- Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna när jag ser dig idag som för trettio år sedan!
- Inte så konstigt, min älskade, svarade maken. Den ena hänger i teet och den andra ligger i gröten!
Member
Gold: 7,051.99
May 8 2009 09:54am
Member
Gold: 413.65
May 8 2009 10:51am
vad hände med alla neger skämt? ^^
Member
Gold: 11.02
May 8 2009 10:52am
På Finlands-båten ser en man i baren en mycket tilldragande kvinna.
Henne ska jag ha, tänker han. Han kallar till sig servitören och säger att han ska servera henne ett glas champagne av ädlaste sort.
- Och glöm inte att hälsa från mej, jag heter Brynolf.
Servitören häller upp ett glas champagne, överräcker det till kvinnan och säger att det är med hälsningar från mannen i den röda kavajen som heter Brynolf.
Kvinnan tar upp en penna och skriver något på en servett som hon ber servitören överlämna till mannen.
Brynolf läser på servetten:
”Ska jag mottaga champagnen måste du ha en Ferrari i garaget, 10 miljoner på banken och 20 centimeter i brallorna.”
Brynolf skriver tillbaka på en servett:
”I mitt garage står en röd Ferrari och en vit Jagga XJ 12. På mitt bankkonto finns över 100 miljoner.
Men aldrig i livet att jag förkortar min stolthet med 7 centimeter för din skull. Men låt dig väl smaka av champagnen!”
Member
Gold: 413.65
May 8 2009 05:08pm
den här är sjukt bra :P

Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig.
-Syrran. Du kan väl ta av dig handduken.
-Nämen Per! Vad är det du säger. Du har väl sett mig naken förut?
-Snälla Snälla Snälla... Efter mycket tjat
- Okey då.
Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa:
-Pfiuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen!

^^
Member
Gold: 0.00
May 9 2009 01:19am
Quote (swewik @ Fri, May 8 2009, 11:08pm)
den här är sjukt bra :P

Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig.
-Syrran. Du kan väl ta av dig handduken.
-Nämen Per! Vad är det du säger. Du har väl sett mig naken förut?
-Snälla Snälla Snälla... Efter mycket tjat
- Okey då.
Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa:
-Pfiuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen!

^^

hahahah den var bra xD
Member
Gold: 200.46
May 9 2009 01:25am
SVEN :thumbsup:
Member
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 9 2009 02:04am
det sitter 2 snubbar på 85:e våningen o dricker bira,då den ena säger att man kan hoppa ut genom fönstret
flyga runt huset för att sedan komma tillbaka in genom samma fönster!

lagom berusad svarar den andre.
-Bullschiiit e du helt trög eller?
den andre svarar.
-Det e schäkert...vi tar några bärssh till shå visar jag!

sagt o grort några öl till sen bar det iväg till fönstret.

-ok jag vishar försht då...
bartedern bara suckar o skakar på skallen o säger
- fulla idoter...
gibbe nr 1 tar sats o hoppar ut...swwoooshh for han ut o bump rammla in i genom rutan igen...

-FETT skrek gubbe nr 2...min tur min tur skrek han o hoppade upp o ner...tog fart hoppade ut genom rutan och SMACK i backen...sten död....
gubbe nr 1 gick tillbaka till baren o beställde en öl till då bartendern säger

-Fan va taskig du är när du är full stålmannen.

Member
Gold: 0.00
May 9 2009 02:38am
Quote (swewik @ Fri, May 8 2009, 05:51pm)
vad hände med alla neger skämt? ^^

Det var en fet neger som låg på en strand.

Då kom en ande fram och sa: Du får tre önskningar.

Negern funderade och svara: Jag vill bli vit, smal och få mycket fitta.

Wips så blev han en tampong.
Go Back To Svenska Topic List
Prev15455565758231Next
Add Reply New Topic New Poll