d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev1548549550551552621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 19 2016 02:57pm
top lel, ska man carrya?
om jag trihardar är det 100% win, synd att en miljon grejer tiltar :<
Member
Posts: 205,338
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 20 2016 02:24am
Quote (umade @ 19 May 2016 22:57)
top lel, ska man carrya?
om jag trihardar är det 100% win, synd att en miljon grejer tiltar :<


pls i mid alch, i need butterfly quest :( :( :(
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 20 2016 03:20pm
Testa Faceit?
Autoattack Lich, single pullar
OD mid förlorar mot, vad mötte han ens?
BM off feedar 5 kills 3 minuter, aldrig hört talats om Iron Talon
gg faceit
Member
Posts: 205,338
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 20 2016 04:56pm
Quote (umade @ 20 May 2016 23:20)
Testa Faceit?
Autoattack Lich, single pullar
OD mid förlorar mot, vad mötte han ens?
BM off feedar 5 kills 3 minuter, aldrig hört talats om Iron Talon
gg faceit


HAHAHAHAHHA

xp.x.pd.p.px.pdxd.pxd.pxdp.dx.pdxp.dxdxpdxpxdxdxdxddxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdd
Member
Posts: 205,338
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 20 2016 07:02pm
Member
Posts: 205,338
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 21 2016 01:21pm
radiance, solar crest, boots och bottle efter 13min.

men laget är efterblivet, gg går inte vinna


edit: nvm, 2 supports som faktiskt är fucking bra 10/10 spel. :o

This post was edited by Marcusd0 on May 21 2016 01:40pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 22 2016 04:26pm
Pudge och Slark är de 2 hjältarna som till 90% är bra spelare när jag möter dem men <5% bra när jag har dem i mitt lag. Tror inte jag har vunnit med Pudge i mitt lag på flera månader om jag inte minns helt fel. Har väl haft 2-4 bra Slark spelare med mig det senaste men då har det varit mer att hela motståndarlaget har varit dåligt :P
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 23 2016 02:48pm
Börja fundera på om det är en skillnad på ranked vs normala servrar på Dota 2. När jag kör ranked har jag aldrig problem men de senaste dagarna i normal så ser jag melee som slår på lång range, folk som försvinner in i dimman även om de står 1-2 meter utanför. AOE abilities som inte träffar folk som står inom range etc.

Känns som man spelar på någon lågbudget server i mellanöstern.. Tur att en snart är klar så man kan börja köra ranked igen.
Member
Posts: 205,338
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 23 2016 06:59pm
spelar mid, kotl support..

maxar illu och går arcane boots.

Lätt och vinna när han inte köper wards eller courier..
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 23 2016 10:52pm
Quote (Marcusd0 @ 24 May 2016 01:59)
spelar mid, kotl support..

maxar illu och går arcane boots.

Lätt och vinna när han inte köper wards eller courier..


Utav de 15 supports jag har haft med mig i de senaste 30 "?" gamesen så har kanske 5 varit support och inte bara gjort missions :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1548549550551552621Next
Add Reply New Topic New Poll