d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev1543544545546547621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,166.82
Apr 16 2016 08:16am
Jag undrar vad Zeb blir mest upprörd av, att titta på doto eller att spela doto
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 16 2016 08:25am
Quote (SCXiao @ Apr 16 2016 04:16pm)
Jag undrar vad Zeb blir mest upprörd av, att titta på doto eller att spela doto


Jag har nog förstört 5000 kr i headsets av att spela, och ingenting av att titta.
Däremot blir jag upprörd när pro teams ska göra dumma grejer.
När såg du senast en safelane LC i en pro match? Tanken bakom finns ju, lägga buffen på björnen. Men det är en allt för vek hero som inte alls scalear late eller är särskilt bra, typ noll utility.
När såg du senast en Spirit Breaker support pick? Offlane har man sett, men support? Förstår inte varför dom ska gå full retard.
Borde se matchen, tror inte s4 gjorde någonting rätt hela matchen. Han blinkade in i sin död säkert 10 gånger. Han hade lägre networth än IO.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 16 2016 07:50pm
Alltså är det någon i swesub som har högre MMR än mig? Jag är "ok" men verkar som att ni alla ligger på 2-3k :| Trodde jag skulle ha i alla fall ett par av er som var högre.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 16 2016 10:44pm
Quote (Makta @ Apr 17 2016 03:50am)
Alltså är det någon i swesub som har högre MMR än mig? Jag är "ok" men verkar som att ni alla ligger på 2-3k :| Trodde jag skulle ha i alla fall ett par av er som var högre.


Länka din dotabuff :D
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Apr 17 2016 02:50am
Quote (Makta @ 17 Apr 2016 03:50)
Alltså är det någon i swesub som har högre MMR än mig? Jag är "ok" men verkar som att ni alla ligger på 2-3k :| Trodde jag skulle ha i alla fall ett par av er som var högre.


Legat på 4,2k mmr som högst. Men åkt ner till 3k sträcket och inte spelat ranked sedan dess och är typ över 1 år sedan. Less på ranked för de är ju bara tattare och man blir ju bara så arg när man förlorar MMR xD
Därför kör jag enbart unranked numera
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Apr 17 2016 10:33am
Quote (Makta @ 17 Apr 2016 03:50)
Alltså är det någon i swesub som har högre MMR än mig? Jag är "ok" men verkar som att ni alla ligger på 2-3k :| Trodde jag skulle ha i alla fall ett par av er som var högre.


jag ligger på 4.3k tror jag men pawa ligger på 4.8 eller 4.9k (Båda är party mmr för palla solo köa suka blyat)

This post was edited by cphannes on Apr 17 2016 10:34am
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 17 2016 10:53am
Quote (cphannes @ 17 Apr 2016 18:33)
jag ligger på 4.3k tror jag men pawa ligger på 4.8 eller 4.9k (Båda är party mmr för palla solo köa suka blyat)


party är ju lättare, vart också uppe på 4.8/4.9k sen körde man 2man party med Zeb och sjönk ner till typ 3.5k
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 17 2016 01:38pm
Quote (umade @ 17 Apr 2016 05:44)
Länka din dotabuff :D


Marcus har väl redan linkat? :angry:

Quote (cphannes @ 17 Apr 2016 17:33)
jag ligger på 4.3k tror jag men pawa ligger på 4.8 eller 4.9k (Båda är party mmr för palla solo köa suka blyat)


Party är oftast lättare men ändå kul att se folk som är 4k+
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Apr 17 2016 02:10pm
http://www.dotabuff.com/matches/2302148232

det går att vinna utan sitt lag jag å pawa bevisar det!
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 18 2016 06:13am
Quote (cphannes @ 17 Apr 2016 21:10)
http://www.dotabuff.com/matches/2302148232

det går att vinna utan sitt lag jag å pawa bevisar det!


ez-pz 2 man gaming dp+bounty offlane confirmed opa

Smarriga stats sen DP-reworken ^^


This post was edited by pawa on Apr 18 2016 06:14am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1543544545546547621Next
Add Reply New Topic New Poll