Quote (SCXiao @ Apr 16 2016 04:16pm)
Jag undrar vad Zeb blir mest upprörd av, att titta på doto eller att spela doto
Jag har nog förstört 5000 kr i headsets av att spela, och ingenting av att titta.
Däremot blir jag upprörd när pro teams ska göra dumma grejer.
När såg du senast en safelane LC i en pro match? Tanken bakom finns ju, lägga buffen på björnen. Men det är en allt för vek hero som inte alls scalear late eller är särskilt bra, typ noll utility.
När såg du senast en Spirit Breaker support pick? Offlane har man sett, men support? Förstår inte varför dom ska gå full retard.
Borde se matchen, tror inte s4 gjorde någonting rätt hela matchen. Han blinkade in i sin död säkert 10 gånger. Han hade lägre networth än IO.