d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev1541542543544545621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 9 2016 01:05am
Quote (SCXiao @ Apr 9 2016 05:09am)
"Dazzle, please buy wards"

"DAZZLE YOU FUCKING PIECE OF HORSESHIT BUY SOME FUCKING WARDS YOU FUCKING NOOB I FUCK YOUR MUM"


Vilket tror du ger bäst resultat?


Om man skriver den förstnämnda tio gånger dom första 20 minuterna, men inte får en enda ward, utan köper dom istället själv och lämnar på kuriren till dom då?
Efter dom första 20 minuterna fortsätter man skriva samma sak, utan resultat, istället får man någon spydig kommentar tillbaks, alternativt bygger DAZZLE något helgalet item.
Ja, då kan den andra raden komma. Den kommer aldrig först, det vet du Oli. Sluta var rolig på vår bekostnad :mad:

Quote (Yllegarnet @ Apr 9 2016 02:04am)
Så är det, men 9 gånger av 10 när någon börjar flame'a så slutar alla att koncentrera sig på att spela för att istället slänga käft med varandra -_- och så förlorar man


Erik, du har spelat med bon, han är precis likadan som vi andra :D
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Apr 9 2016 03:00am
Quote (SCXiao @ 9 Apr 2016 05:09)
"Dazzle, please buy wards"

"DAZZLE YOU FUCKING PIECE OF HORSESHIT BUY SOME FUCKING WARDS YOU FUCKING NOOB I FUCK YOUR MUM"


Vilket tror du ger bäst resultat?


Jag kör inte mamma skämt :) De är lite 90-tal. Man börjar ju utan caps och ber supports köpa wards ( om man själv är carry ) Är man själv support så frågar man om mid kan ganka andra lanes efter 20min eller om den som är i jungle kan sluta afk farma och hjälpa lanes. Men får man ingen respons så frågar man om de är ryss. Får man ingen respons då, då tar man fram capslock knappen och då brukar man oftast få respons. Så svar på din fråga, så capslock ger bäst resultat.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Apr 9 2016 05:51am
Quote (umade @ 9 Apr 2016 09:05)
Om man skriver den förstnämnda tio gånger dom första 20 minuterna, men inte får en enda ward, utan köper dom istället själv och lämnar på kuriren till dom då?
Efter dom första 20 minuterna fortsätter man skriva samma sak, utan resultat, istället får man någon spydig kommentar tillbaks, alternativt bygger DAZZLE något helgalet item.
Ja, då kan den andra raden komma. Den kommer aldrig först, det vet du Oli. Sluta var rolig på vår bekostnad :mad:


Jag försökte inte vara rolig utan bevisa en poäng och ni båda undviker min fråga, vilket som ger bäst resultat. Tycker man det är roligt att bli reportad, hamna i lowprio / bli muted och bli arg efter varje game så håller jag med om att alternativ #2 är bättre. Personligen ser jag inget roligt i det dock

"men han förtjänar att få höra hur dålig han är" är det någon av er som bryr sig när randoms säger att ni är dåliga? :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Apr 9 2016 07:38am
Quote (SCXiao @ 9 Apr 2016 04:09)
"Dazzle, please buy wards"

"DAZZLE YOU FUCKING PIECE OF HORSESHIT BUY SOME FUCKING WARDS YOU FUCKING NOOB I FUCK YOUR MUM"


Vilket tror du ger bäst resultat?


#1 alla dagar i veckan :lol:

Quote (umade @ 9 Apr 2016 08:05)
Om man skriver den förstnämnda tio gånger dom första 20 minuterna, men inte får en enda ward, utan köper dom istället själv och lämnar på kuriren till dom då?
Efter dom första 20 minuterna fortsätter man skriva samma sak, utan resultat, istället får man någon spydig kommentar tillbaks, alternativt bygger DAZZLE något helgalet item.
Ja, då kan den andra raden komma. Den kommer aldrig först, det vet du Oli. Sluta var rolig på vår bekostnad :mad:



Erik, du har spelat med bon, han är precis likadan som vi andra :D


Ja så är det men min poäng är fortfarande rätt så uppenbar :D

This post was edited by Yllegarnet on Apr 9 2016 07:39am
Member
Posts: 205,358
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 12 2016 09:49am
Inte kört på 2veckor, kommer i en 4stack.

Våran carry är "new player" säger dom. 4500+ timmar spelade.

Dom erkänner att han köpt kontot, och han blir inte bannad.. Varför Volvo ;-;
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Apr 12 2016 10:17am
Quote (Marcusd0 @ 12 Apr 2016 17:49)
Inte kört på 2veckor, kommer i en 4stack.

Våran carry är "new player" säger dom. 4500+ timmar spelade.

Dom erkänner att han köpt kontot, och han blir inte bannad.. Varför Volvo ;-;


such unranked much wow
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 12 2016 02:39pm
Quote (Marcusd0 @ Apr 12 2016 05:49pm)
Inte kört på 2veckor, kommer i en 4stack.

Våran carry är "new player" säger dom. 4500+ timmar spelade.

Dom erkänner att han köpt kontot, och han blir inte bannad.. Varför Volvo ;-;


reported
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 12 2016 03:13pm
Denna tråden är mycket, mycket roligare än humortråden! 5,400 posts av folk som hatar sin hobby men vägrar sluta spela. Fascinerande.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 12 2016 03:25pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Apr 2016 23:13)
Denna tråden är mycket, mycket roligare än humortråden! 5,400 posts av Zeb som hatar sin hobby men vägrar sluta spela. Fascinerande.


fix'd
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 12 2016 03:42pm
>>>Last game 15 days ago
Go Back To Svenska Topic List
Prev1541542543544545621Next
Add Reply New Topic New Poll