Quote (berhemuli @ 21 Oct 2013 20:11)
europaspel ja goda chanser, har väl inte varit så anti det utan mer no guld. Om vi inte tar det nu kan alla avgå. Förövrigt pissmatch, turmål och fruktansvärt flyt att vi vinner.
Instämmer angående målet. Såg rätt roligt ut faktiskt, hade varit något för Dembo att bita i!

För övrigt känns det som luften har gått ur Allsvenskan, och spel om Europaplatser har väl aldrig känts så avslaget?
- AIK slåss om andraplatsen. 11800 på Friends.
- KFF har (hade, ohyeah) chans på Europaspel. Drygt 4000 på Guldfågeln.
- IFK slåss om Europaspel. Drygt 9000 på Ullevi.
Ärligt talat... Borde ju vara runt det dubbla på alla dessa matcher.