d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1535455565796Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 21 2013 09:55am
Quote (Teposen @ 21 Oct 2013 16:47)
Fuck Sverige i fotboll :D


fuck sverige i allt. (sport)

This post was edited by berhemuli on Oct 21 2013 09:56am
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 21 2013 09:59am
Quote (berhemuli @ Oct 21 2013 04:55pm)
fuck sverige i allt. (sport)


Finne overload!
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Oct 21 2013 01:05pm
Djurgården vinner som vanligt! (HELVETE VAD LÄNGE SEDAN MAN KUNDE SÄGA SÅ!) :hail:
Kalmar bortspelade från alla chanser till Europaspel. Höie är gudomligt bra i mål! Vi har världens näst bästa norrmansduo genom tiderna i Högmo-Höie. (Bästa är Ole-Gunnar Solskjaer, och han räknas bara för att han har dubbelnamn)

Grattis AIK till goda chanser på Europaspel, inte ens du kan väl förneka det nu, Pessimist-hemuli? :P
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 21 2013 01:06pm
Quote (LorveN @ 21 Oct 2013 21:05)
Djurgården vinner som vanligt! (HELVETE VAD LÄNGE SEDAN MAN KUNDE SÄGA SÅ!)  :hail:
Kalmar bortspelade från alla chanser till Europaspel. Höie är gudomligt bra i mål! Vi har världens näst bästa norrmansduo genom tiderna i Högmo-Höie. (Bästa är Ole-Gunnar Solskjaer, och han räknas bara för att han har dubbelnamn)

Grattis AIK till goda chanser på Europaspel, inte ens du kan väl förneka det nu, Pessimist-hemuli? :P


Poäng på 15 av de senaste 19 matcherna, varav typ endast 3 (?) är lika då med!
Riktigt fint :D

This post was edited by PlaaD on Oct 21 2013 01:06pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 21 2013 01:11pm
Quote (LorveN @ 21 Oct 2013 21:05)
Djurgården vinner som vanligt! (HELVETE VAD LÄNGE SEDAN MAN KUNDE SÄGA SÅ!)  :hail:
Kalmar bortspelade från alla chanser till Europaspel. Höie är gudomligt bra i mål! Vi har världens näst bästa norrmansduo genom tiderna i Högmo-Höie. (Bästa är Ole-Gunnar Solskjaer, och han räknas bara för att han har dubbelnamn)

Grattis AIK till goda chanser på Europaspel, inte ens du kan väl förneka det nu, Pessimist-hemuli? :P


europaspel ja goda chanser, har väl inte varit så anti det utan mer no guld. Om vi inte tar det nu kan alla avgå. Förövrigt pissmatch, turmål och fruktansvärt flyt att vi vinner.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 21 2013 01:12pm
Tur att HV71 spelar bra i år.. Vem fan bryr sig om hockey? :angry:








































:cry:
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Oct 22 2013 02:53am
Quote (berhemuli @ 21 Oct 2013 20:11)
europaspel ja goda chanser, har väl inte varit så anti det utan mer no guld. Om vi inte tar det nu kan alla avgå. Förövrigt pissmatch, turmål och fruktansvärt flyt att vi vinner.


Instämmer angående målet. Såg rätt roligt ut faktiskt, hade varit något för Dembo att bita i! :)

För övrigt känns det som luften har gått ur Allsvenskan, och spel om Europaplatser har väl aldrig känts så avslaget?
- AIK slåss om andraplatsen. 11800 på Friends.
- KFF har (hade, ohyeah) chans på Europaspel. Drygt 4000 på Guldfågeln.
- IFK slåss om Europaspel. Drygt 9000 på Ullevi.

Ärligt talat... Borde ju vara runt det dubbla på alla dessa matcher.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 22 2013 03:21am
Vi får Portugal toplel

Hoppas dom är snälla nog att använda vaselin när dom våldför sig på våra rektum

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 22 2013 03:54am
Quote (LorveN @ 22 Oct 2013 10:53)
Instämmer angående målet. Såg rätt roligt ut faktiskt, hade varit något för Dembo att bita i! :)

För övrigt känns det som luften har gått ur Allsvenskan, och spel om Europaplatser har väl aldrig känts så avslaget?
- AIK slåss om andraplatsen. 11800 på Friends.
- KFF har (hade, ohyeah) chans på Europaspel. Drygt 4000 på Guldfågeln.
- IFK slåss om Europaspel. Drygt 9000 på Ullevi.

Ärligt talat... Borde ju vara runt det dubbla på alla dessa matcher.


mjo, folk klagar på kylan ^^ men på råsunda var inte kylan nåt problem.. marginalsupportrar blir för bekväma. Jag personligen stannade hemma då jag vart sjuk hela veckan och ville inte riskera o bli det igen, kände mig inte riktigt 100%.
Dock känner jag att det är mer pepp på europaplatser iår än normalt, tror det beror mest på det att AIK visade att dom kunde ta sig till gruppspel förra året. Så nu är folk ubertaggade på att åka på bortaresor i europa :D Men ja dom som är mer taggade nu är dom som går på matcherna mer.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 22 2013 04:05am


This post was edited by PlaaD on Oct 22 2013 04:05am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1535455565796Next
Add Reply New Topic New Poll