Quote (PlaaD @ Apr 9 2012 01:56pm)
Han säljs.
Förstår inte vad City håller på med nu. De inledde säsongen fantastiskt, men under andra halvan har de underskattat motståndarna och slappnat av för mycket.
Nog söt klubb. Det är bara bevis på att man inte kan köpa en mängd unga stjärnor och tro att man vinner för att man har sjukt med talang.
Aguero är bra, men jag tror inte att någon anfallare blir bättre av att tvingas konkurrera med så många bra anfallare.
Vi snackar Tevez, Balotelli, Aguero, Dzeko. Fyra spelare som borde starta i nästan alla anfall, men där enbart två får speltid.
Jag gillar inte deras lag alls och är därför inte förvånad över att dom tappat.
There's no "i" in "team".