d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1535455565798Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 3 2012 01:44pm
Vad händer AIK?
Jämn serie sen 8-2 helt plötsligt?

This post was edited by PlaaD on Apr 3 2012 01:47pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 5 2012 06:41am
Pls massa bra resultat idag
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 8 2012 01:47pm
UNITEDUNITEDUNITEDUNITEDUNITEDUNITEDUNITEDUNITEDUNITED
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 8 2012 05:28pm
Quote (Svartermetalisk @ 8 Apr 2012 21:47)
UNITEDUNITEDUNITEDUNITEDUNITEDUNITEDUNITEDUNITEDUNITED


Gratz

Och Arsenal tar trean :pPpPpPpP
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 8 2012 05:53pm
Quote (ChingeR @ Apr 9 2012 12:28am)
Gratz

Och Arsenal tar trean :pPpPpPpP


Ett tack är väl på sin plats antar jag :D

Bra spelat av Arsenal, city hade inte bajs.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 9 2012 05:26am
lolbalotelli

pls avstängd 1 år
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 9 2012 05:56am
Quote (umade @ 9 Apr 2012 13:26)
lolbalotelli

pls avstängd 1 år


Han säljs.
Förstår inte vad City håller på med nu. De inledde säsongen fantastiskt, men under andra halvan har de underskattat motståndarna och slappnat av för mycket.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 9 2012 06:43am
Quote (PlaaD @ Apr 9 2012 01:56pm)
Han säljs.
Förstår inte vad City håller på med nu. De inledde säsongen fantastiskt, men under andra halvan har de underskattat motståndarna och slappnat av för mycket.


Nog söt klubb. Det är bara bevis på att man inte kan köpa en mängd unga stjärnor och tro att man vinner för att man har sjukt med talang.
Aguero är bra, men jag tror inte att någon anfallare blir bättre av att tvingas konkurrera med så många bra anfallare.
Vi snackar Tevez, Balotelli, Aguero, Dzeko. Fyra spelare som borde starta i nästan alla anfall, men där enbart två får speltid.
Jag gillar inte deras lag alls och är därför inte förvånad över att dom tappat.
There's no "i" in "team".
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 9 2012 07:11am
Quote (umade @ 9 Apr 2012 14:43)
Nog söt klubb. Det är bara bevis på att man inte kan köpa en mängd unga stjärnor och tro att man vinner för att man har sjukt med talang.
Aguero är bra, men jag tror inte att någon anfallare blir bättre av att tvingas konkurrera med så många bra anfallare.
Vi snackar Tevez, Balotelli, Aguero, Dzeko. Fyra spelare som borde starta i nästan alla anfall, men där enbart två får speltid.
Jag gillar inte deras lag alls och är därför inte förvånad över att dom tappat.
There's no "i" in "team".


Är det visst om man stavar det Tiim.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 9 2012 07:21am
Quote (umade @ 9 Apr 2012 14:43)
Nog söt klubb. Det är bara bevis på att man inte kan köpa en mängd unga stjärnor och tro att man vinner för att man har sjukt med talang.
Aguero är bra, men jag tror inte att någon anfallare blir bättre av att tvingas konkurrera med så många bra anfallare.
Vi snackar Tevez, Balotelli, Aguero, Dzeko. Fyra spelare som borde starta i nästan alla anfall, men där enbart två får speltid.
Jag gillar inte deras lag alls och är därför inte förvånad över att dom tappat.
There's no "i" in "team".


Sant.
Sen att de även kör Silva OCH Nasri på i stort sätt samma position.
De köper spelare som inte fått tillräckligt med utrymme.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1535455565798Next
Add Reply New Topic New Poll