d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev15354555657156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Nov 21 2011 05:57am
Quote (Warriv @ Nov 21 2011 11:54am)
sooo... vem drog hem MLG då? Var tvungen att sova : <


Leenock.. 4 - 1
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 21 2011 07:03am
Quote (bomben @ Nov 21 2011 12:57pm)
Leenock.. 4 - 1


ah, antar att ZOMGOMG ZERG OP1!!1! är väl en bra respons då? xD
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 21 2011 07:23am
Har läst lite om att många tycker att naniwa är BM och det har även diskuterats om han fuskade vs nestea osv

någon som har bra koll på vad som hänt?

Läste lite grundligt, vill veta
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 21 2011 07:40am
Quote (d0oh @ Nov 21 2011 03:23pm)
Har läst lite om att många tycker att naniwa är BM och det har även diskuterats om han fuskade vs nestea osv

någon som har bra koll på vad som hänt?

Läste lite grundligt, vill veta


Fuska på LAN :rofl:

Butthurt zerg fanboys som vant sig vid att zerg inte kan förlora mot toss någonsin som grinar.

Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 21 2011 07:49am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 21 2011 02:40pm)
Fuska på LAN :rofl:

Butthurt zerg fanboys som vant sig vid att zerg inte kan förlora mot toss någonsin som grinar.


xD Någon kanske smög sig upp bakom nesteas bås och hade nani i telefonen :ph34r:


edit: men ja, något om nani BM eller inte BM yada yada snackar folk om, what gives?

This post was edited by Warriv on Nov 21 2011 07:50am
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 21 2011 07:54am
Quote (Warriv @ Nov 21 2011 02:49pm)
xD Någon kanske smög sig upp bakom nesteas bås och hade nani i telefonen  :ph34r:


edit: men ja, något om nani BM eller inte BM yada yada snackar folk om, what gives?


Gamet pausades, nani lämnade båset tror jag, gick på toa
Kom tillbaka och såg på replay, såg spawn position
Naniwas coach fick komma in och snacka privat med honom i typ 2 minuter när gamet stod pausat på 1:43

Inte säker på vad som stämmer av det här men det var tydligen en massa konstigt

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 21 2011 08:28am
Quote (d0oh @ Nov 21 2011 03:54pm)
Gamet pausades, nani lämnade båset tror jag, gick på toa
Kom tillbaka och såg på replay, såg spawn position
Naniwas coach fick komma in och snacka privat med honom i typ 2 minuter när gamet stod pausat på 1:43

Inte säker på vad som stämmer av det här men det var tydligen en massa konstigt


Tror att det är bullshit, MLG är en gigantisk turnering som har rullat ett bra tag nu.

För att han ska kunna göra sådär krävs det att refsen är helt lobotomerade och jag tvivlar starkt på att så är fallet.

men men vad vet jag?
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 21 2011 08:29am
Quote (d0oh @ Nov 21 2011 02:54pm)
Gamet pausades, nani lämnade båset tror jag, gick på toa
Kom tillbaka och såg på replay, såg spawn position
Naniwas coach fick komma in och snacka privat med honom i typ 2 minuter när gamet stod pausat på 1:43

Inte säker på vad som stämmer av det här men det var tydligen en massa konstigt


Wut? Det missade jag helt. Varför pausade dom? Låter iofs fortfarande inte som en superstor big deal, scouten brukar komma fram mellan 1:30 - 2 min
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 21 2011 03:10pm
Känns skönt att börja lira igen, ska jobba på... allt
sen blire gogo masters om jag kan ta tummen ur arslet och börja vinna mot golds som jag möter i laddern atm ^^
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 21 2011 03:15pm
Quote (d0oh @ Nov 21 2011 10:10pm)
Känns skönt att börja lira igen, ska jobba på... allt
sen blire gogo masters om jag kan ta tummen ur arslet och börja vinna mot golds som jag möter i laddern atm ^^


Ras? Kör några prac game mot dig om du vill : >
Go Back To Svenska Topic List
Prev15354555657156Next
Add Reply New Topic New Poll