d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev15354555657231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,719
Joined: Nov 29 2006
Gold: 2.95
May 8 2009 08:43am
Quote (Litttle_Brother @ Fri, May 8 2009, 02:38pm)
Denna äger :D

Ett svenskt par och ett norskt par skulle ut och åka tåg. Norrmännen köpte var sin biljett men såg att svenskarna bara köpte en biljett tillsammans. Norrmännen blev ganska så fundersamma.
Väl ombord på tåget såg de två norrmännen att svenskarna låste in sig på toaletten.

När konduktören kom knackade han på toalettdörren och sa "Biljetten".
Svenskarna stack ut biljetten genom dörrspringan. Konduktören klippte biljetten och stack in den igen.
Norrmännen, som sett det hela, blev mäkta imponerade.

På hemvägen köpte de två norrmännen bara en biljett tillsammans. Medan svenskarna inte köpte någon biljett alls.
Ombord på tåget gick norrmännen och låste in sig på toaletten.
Efter en stund kom svenskarna och knackade på dörren och sa: "Biljetten". Norrmännen stack självklart ut biljetten genom dörrspringan.

Svenskarna tog biljetten och gick och låste in sig på toaletten i nästa vagn.


haha, den har jag hört förut ;D den är så jävla bra :D

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 8 2009 08:44am
Quote (elite91 @ Fri, 8 May 2009, 16:43)
haha, den har jag hört förut ;D den är så jävla bra :D


japp :thumbsup:


I SEE YOU!

5 Members: Marcusd0, Litttle_Brother, Ekaan, Nickeee, swewik

Posta nåt då era stalkers ^^
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 8 2009 08:46am
Quote (Litttle_Brother @ Fri, May 8 2009, 02:44pm)
japp :thumbsup:


I SEE YOU!

5 Members: Marcusd0, Litttle_Brother, Ekaan, Nickeee, swewik

Posta nåt då era stalkers ^^


:))))

Varför har blondiner stängsel runt sängen?
För att dom vill ha säker sex.

höhöhö fail :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 8 2009 08:46am
Quote (Litttle_Brother @ Fri, 8 May 2009, 16:38)
Denna äger :D

Ett svenskt par och ett norskt par skulle ut och åka tåg. Norrmännen köpte var sin biljett men såg att svenskarna bara köpte en biljett tillsammans. Norrmännen blev ganska så fundersamma.
Väl ombord på tåget såg de två norrmännen att svenskarna låste in sig på toaletten.

När konduktören kom knackade han på toalettdörren och sa "Biljetten".
Svenskarna stack ut biljetten genom dörrspringan. Konduktören klippte biljetten och stack in den igen.
Norrmännen, som sett det hela, blev mäkta imponerade.

På hemvägen köpte de två norrmännen bara en biljett tillsammans. Medan svenskarna inte köpte någon biljett alls.
Ombord på tåget gick norrmännen och låste in sig på toaletten.
Efter en stund kom svenskarna och knackade på dörren och sa: "Biljetten". Norrmännen stack självklart ut biljetten genom dörrspringan.

Svenskarna tog biljetten och gick och låste in sig på toaletten i nästa vagn.


lol läste just denna för min farsa han skrattade som fan :D

Member
Posts: 205,317
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 8 2009 08:47am
Quote (Ekaan @ Fri, May 8 2009, 02:46pm)
:))))

Varför har blondiner stängsel runt sängen?
För att dom vill ha säker sex.

höhöhö fail :)


Skrev ju de precis! :(

En som har hänt på riktigt :


En gubbe som är 65~ år gammal tjuvröker fortfarannde för sin fru.. LOL

Han cyklar bort till station och tar en cigg...

This post was edited by Marcusd0 on May 8 2009 08:47am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 8 2009 08:48am
Quote (Ekaan @ Fri, 8 May 2009, 16:46)
:))))

Varför har blondiner stängsel runt sängen?
För att dom vill ha säker sex.

höhöhö fail :)


lol Marcus skrev ju precis de ^^

Kolla hans post = #521 ^^
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 8 2009 09:03am
Quote (Litttle_Brother @ Fri, May 8 2009, 02:48pm)
lol Marcus skrev ju precis de ^^

Kolla hans post = #521 ^^


sry då :( googlade på roliga skämt så kom denn upp :D men drar till nån hård sen
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 8 2009 09:06am
ska också dra nån fet senare =)
orkar bara inte hitta nån nu... ^^
Member
Posts: 16,719
Joined: Nov 29 2006
Gold: 2.95
May 8 2009 09:06am
Quote (Ekaan @ Fri, May 8 2009, 02:46pm)
:))))

Varför har blondiner stängsel runt sängen?
För att dom vill ha säker sex.

höhöhö fail :)


haha lol x)
Member
Posts: 17,069
Joined: Mar 9 2007
Gold: 11.02
May 8 2009 09:36am
Jag läste i tidningen härom dagen om en rättegång i Ystad.

- Kan ni vänligen tala om hur gammal ni är? sa försvarsadvokaten.
- Jag är 86 år gammal, sa den lilla tanten.
- Berätta nu, med egna ord, vad som hände kvällen den 1 april 2009.
- Ja, jag satt ju där på verandan, sa tanten, när min unge granne kom och satte sig bredvid mig.
Han berättade att han tyckte om äldre kvinnor och att jag var väldigt sexig. Han började smeka mig på låren.
- Hindrade ni honom? frågade förvarsadvokaten.
- Nej det gjorde jag inte, sa den lilla tanten.
- Varför inte?
- Det kändes så skönt. Ingen har gjort så med mig sedan min Albert dog för 30 år sedan.
- Och sedan?
- Han började smeka mina bröst.
- Hindrade ni honom?
- Nej det gjorde jag inte.
- Varför inte?
- Hans smekningar gjorde mig alldeles varm i hela kroppen, jag har inte mått så bra på åratal.
- Vad hände sedan? frågade försvarsadvokaten.
- Jag kände mig så upphetsad att jag bara la mig ner och sa:
- Ta mig unge man, ta mig!
- Nå, tog han er?
- I helvete heller! Han skrek bara: "April, April!!" Och det var då jag sköt den jäveln.
Go Back To Svenska Topic List
Prev15354555657231Next
Add Reply New Topic New Poll