Quote (SCXiao @ 18 Sep 2013 16:17)
Gör som i wow t.ex. istället och ha majoriteten av endgame items soulbound dvs att man inte kan tradea dem och zoner (bossar t.ex.) som droppar högre level items för maximala stats
Nej för helvete.
tyvärr verkar diablo 3-tillverkarna tro att detta är rätt riktning också... Redan har vi sett massa acc bounds i d3 och mer har lovats ut.
Att hitta något fett i diablo blir långt ifrån samma känsla om du inte kan byta det mot andra feta grejer du behöver mer, kanske göra feta deals!!!
Acc bound är bara en quick fix, en billig utväg för dåligt planerad itemization / trading system

Död åt det!
Farma ska vara rewarding, men inte enda sättet att hitta uppgraderingar

Quote (generalet @ 18 Sep 2013 21:22)
aa men soulbound är inte diablos grej
de kommer göra om lootsystemet och ta bort AH = det blir mycket mer som diablo 2 i loot och trading.
hoppas du har rätt men vad jag förstått så är Accbound något dom förespråkar även för exp?`
iaf xpac ser lovande ut om man jämför med original. Fortf väldigt höga krav, mycket som ska göras om i GRUNDEN för att det ska vara värdigt diablo franchisen men det blir bättre o bättre med varje nyhet om RoS
kommer köpa det. trodde inte jag skulle säga det men nog fan kommer jag ge det en chans.
spännande o se vad dom ersätter AH med.
This post was edited by SpAz. on Sep 30 2013 05:13am