d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev1533534535536537621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 14 2016 01:51pm
11 levels högre än våran offlane när jag junglar med LC, har mer kills och assist än hela laget.

Mer allt än alla.

Lone druid 1 item 45min, aghs..

:DDDDDD
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 14 2016 10:00pm
Dewarda 26 gånger

tog 2 double kills och var solo support.

AM 9k HD 40min game

>cm u should actually pull once u idiot then maybe we win lane.

Tror man ska pulla när vi är 2v1 lane och han kommer vinna mot ench.

>high skill bracket igen
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 15 2016 11:22pm


kolla vad magnus skriver...

Att han inte är i perma low prio är ett skämt
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 16 2016 05:28pm
mid, OD springer mot top rune, vi har en ward där. Guys, OD är miss, han fick en invis. Tre pers dör på lane, REPORT MID.
Varför spela dota?
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 17 2016 09:32am
https://www.youtube.com/watch?v=iecBytYFwIs

OSFROG 4HEAD ELEGIGGLE XD 4HEAD 8HEAD KAPPA KEEPO POGCHAMP 123 123 OSFROG
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 17 2016 07:31pm
Winter Treasure IV
Winter Treasure IV
Winter Treasure IV
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 17 2016 07:55pm
Ultra Rare Dazzle set
skitkista
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 18 2016 06:39pm
Spelat fyra games. Tre har haft intentional feeders, griefers som säljer kurir och wardar jungle.
Varför blir man arg på spelet? Varför har folk det installerat när dom inte kan det?
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 18 2016 09:40pm
Quote (umade @ 19 Feb 2016 01:39)
Spelat fyra games. Tre har haft intentional feeders, griefers som säljer kurir och wardar jungle.
Varför blir man arg på spelet? Varför har folk det installerat när dom inte kan det?


hehe kurir
hehe low prio
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 19 2016 10:25am
Bleh. Spelade med en obvious account buyer/boostad snubbe. Hans riktiga MMR måste vara 1k eller något och tro på fan att han inte var anonym på dotabuff :( Ville se hur många förluster han hade innan laget boostade honom till seger denna gången.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1533534535536537621Next
Add Reply New Topic New Poll