Quote (umade @ Feb 7 2016 04:41pm)
Pickar DK mid för push
Resten av laget? Jakiro, Disruptor, Dark Seer, Natures Prophet.
Inte någon damage någonstans, ingen safelane carry, underbart.
Men det är mitt fel att vi förlorar, eller hur? Det är mitt fel att man spelar ranked och folk inte ens kan TITTA på vilka picks där är, och picka en carry?
Efterblivna spel.
Du vinner ALDRIG på att möta lag som har fuckade picks eller folk som dynglosar mid mot eran mid eller hur?
Det är ENDAST förluster pga plebs?