Quote (Marcusd0 @ 6 Feb 2016 13:45)
Helt ok lag, tri lane, jag mid, np off
NOPE, våran prophet går cliffjungle
alla feedar som djur, idioter överallt.
Nästa game, möter jag dom 3 idioterna.. "HAHA OMG IS THAT NOOB FROM MID AGAIN"
mer kills, assist än alla i hela gamet, och mer TD än hela mitt lag + deras lag tillsammans.
k........... varför blir inte dom perma bannade från doto, spelar med dom = går inte vinna. Spelar mot dom = rapar dom så hårt att du börjar prata om "omg please add surrender button"
Quote (Marcusd0 @ 6 Feb 2016 14:46)
hamnar med samma kille igen, spelar som en gud..
får low prio... Bäst stats i laget varje game och mutar alla ändå low prio, bra spel.
I know the feeling

eftersom jag alltid spelar solo så hamnar man ibland i 3stacks eller 4stacks. Gör man inte som de säger så blir man reported och hamnar i low prio
