d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev152535455564356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,166.82
Nov 13 2013 01:39pm
Quote (Svartermetalisk @ 13 Nov 2013 20:36)
Det där var #TOPLEL

Kommer nån helt random och gör världens bästa original content om Kershakovs smygrasismfaggotry

Legend


Det var sjukt win indeed :D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 13 2013 01:41pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 13 2013 08:27pm)
Denna post är toplel eftersom du gillar Jazz


Quote (SCXiao @ Nov 13 2013 08:32pm)
#Swesub

http://i47.tinypic.com/icuvrc.png


:angry:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 13 2013 01:50pm
Quote (Orvar @ Nov 13 2013 08:41pm)
:angry:


du måste se ironin i att du utövar en genre där 99% av alla erkända musiker är svarta och röster på SD
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Nov 13 2013 01:55pm
Quote (Svartermetalisk @ 13 Nov 2013 20:50)
du måste se ironin i att du utövar en genre där 99% av alla erkända musiker är svarta och röster på SD


Du kan inte använda logik mot någon som uttalat sig om att rösta på SD.
Det är lite som att ha ketchup till risgrynsgröt.
Member
Posts: 119,673
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Nov 13 2013 01:57pm
Quote (Giraff @ Nov 13 2013 02:55pm)
Du kan inte använda logik mot någon som uttalat sig om att rösta på SD.
Det är lite som att ha ketchup till risgrynsgröt.


risgrynsgröt :drool:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 13 2013 01:58pm
Quote (Giraff @ 13 Nov 2013 21:55)
Du kan inte använda logik mot någon som uttalat sig om att rösta på SD.
Det är lite som att ha ketchup till risgrynsgröt.


hahaha så mycket sanning i den här posten
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 13 2013 02:08pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 13 2013 08:50pm)
du måste se ironin i att du utövar en genre där 99% av alla erkända musiker är svarta och röster på SD


yy, men kan de inte bara stanna i somalia där de kom ifrån då? :[

sen så lär jag inte rösta på SD, men är för jävla sur just nu
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 13 2013 02:09pm
Quote (Orvar @ Nov 13 2013 09:08pm)
yy, men kan de inte bara stanna i somalia där de kom ifrån då? :[

sen så lär jag inte rösta på SD, men är för jävla sur just nu


Lånade du ut din telefon... Till en okänd... Somalie?

Member
Posts: 17,759
Joined: Sep 29 2005
Gold: 3,948.00
Nov 13 2013 02:09pm
Quote (Orvar @ 13 Nov 2013 21:08)
yy, men kan de inte bara stanna i somalia där de kom ifrån då? :[

sen så lär jag inte rösta på SD, men är för jävla sur just nu


http://sv.wikipedia.org/wiki/Eritrea

här ifrån kommer många flyktingar ifrån

Eritrea

har insideinfo då man jobbar där det bor 240 invandrare

Quote (PhearCIII @ 13 Nov 2013 21:12)
Hela 240 invandrare?!?!?


japp blandning med syrien eritrea albanien samt så hörde jag nån prata ryska

tillfälligt boede tills migrationsverket hittar nån skokartong att stoppa dom i och hova pengar så dom inte ska behöva betala något själv....

This post was edited by Xako on Nov 13 2013 02:16pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 13 2013 02:12pm
Quote (Xako @ Nov 13 2013 09:09pm)
http://sv.wikipedia.org/wiki/Eritrea

här ifrån kommer många flyktingar ifrån

Eritrea

har insideinfo då man jobbar där det bor 240 invandrare


Hela 240 invandrare?!?!?
Go Back To Svenska Topic List
Prev152535455564356Next
Add Reply New Topic New Poll