Quote (Orvar @ 13 Nov 2013 21:08)
yy, men kan de inte bara stanna i somalia där de kom ifrån då? :[
sen så lär jag inte rösta på SD, men är för jävla sur just nu
http://sv.wikipedia.org/wiki/Eritreahär ifrån kommer många flyktingar ifrån
Eritrea
har insideinfo då man jobbar där det bor 240 invandrare
Quote (PhearCIII @ 13 Nov 2013 21:12)
Hela 240 invandrare?!?!?
japp blandning med syrien eritrea albanien samt så hörde jag nån prata ryska
tillfälligt boede tills migrationsverket hittar nån skokartong att stoppa dom i och hova pengar så dom inte ska behöva betala något själv....
This post was edited by Xako on Nov 13 2013 02:16pm