d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1525354555698Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Apr 1 2012 11:35am
Quote (umade @ 1 Apr 2012 18:33)
REAL GÖTEBORG?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Syrianska 2-1 :lol:


:rofl:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 1 2012 11:40am
Quote (umade @ 1 Apr 2012 17:59)
lolaik förlorar nästan mot Mjällby :D


Vi kör alltid kryss i premiären.. Tradition!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 1 2012 11:46am
Quote (berhemuli @ Apr 1 2012 07:40pm)
Vi kör alltid kryss i premiären.. Tradition!


Precis som det är tradition av IFK att alltid göra sina fans besvikna.

Syrianska, seriöst? :lol:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 1 2012 01:15pm
Quote (umade @ 1 Apr 2012 19:46)
Precis som det är tradition av IFK att alltid göra sina fans besvikna.

Syrianska, seriöst? :lol:


fina ramsor dom har också!

Suryoyo bi jelab ...yoyo
al ahsan malab ...yoyo
bi dakhel gol ...yoyo
mn nis el malab ...yoyo!!!

min version:
KEBABKEBAB YOYO
KEBABKEBAB YOYO
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 2 2012 05:23am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 2 2012 05:27am
Quote (umade @ 2 Apr 2012 13:23)
http://www.youtube.com/watch?v=MYVzlrMim4A


Svenskaspel blev mad på den
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 2 2012 01:24pm
Konstgräs, I love thy.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 2 2012 01:42pm
Östergötland fucka ur ikväll
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Apr 2 2012 08:08pm
idag vill jag se bragd mot barcelona B)
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Apr 3 2012 01:41pm
gött då Brynäs <3
Go Back To Svenska Topic List
Prev1525354555698Next
Add Reply New Topic New Poll