d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev15253545556156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 20 2011 05:10pm
Quote (d0oh @ Nov 21 2011 12:25am)
Följer inte de koreanska ligorna


Quote (d0oh @ Nov 21 2011 12:44am)
code S och A är typ 90% TvT ^^


Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 20 2011 05:21pm
Om jag ska vara ärlig så tror jag att Naniwa vann mot Nestea och MVP och DRG för att han är bäst, mannen, myten, legenden nAni Luchesi, dat man, deez nuts, what's this build nAni I don't even

#1 B)

Toss #1
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Nov 20 2011 05:45pm
Quote (umade @ Nov 21 2011 12:21am)
Om jag ska vara ärlig så tror jag att Naniwa vann mot Nestea och MVP och DRG för att han är bäst, mannen, myten, legenden nAni Luchesi, dat man, deez nuts, what's this build nAni I don't even

#1 B)

Toss #1


nykär :D?

Hahhaha bettade 50fg på naniwa

(den 21 november 2011 00:06:12 Received 50.00 (248.46 -> 298.46) from Pants1 (165.00 -> 115.00) naniwa sucks )

This post was edited by bomben on Nov 20 2011 05:46pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 20 2011 05:59pm
Kan någon posta detta åt mig utifal nani vinner?

tror inte jag kommer orka vara uppe :D

Sweden >>>> South Korea





Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Nov 20 2011 06:27pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 21 2011 12:59am)
Kan någon posta detta åt mig utifal nani vinner?

tror inte jag kommer orka vara uppe :D

Sweden >>>> South Korea



http://www.highwaygold.co.uk/images/downloads/flags/reduced/sweden.jpg

http://www.fragster.de/de/esport/streams/profis/bilder/Naniwa1.jpg


haahaha, när kommer finalen spelas?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 20 2011 06:31pm
Quote (bomben @ Nov 21 2011 02:27am)
haahaha, när kommer finalen spelas?


Vet faktiskt inte men jag måste jobba imorrn och klockan är redan halv 2 så det finns inte en chans att jag kommer kolla den ^_^
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Nov 20 2011 08:05pm
gg :(((((
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 20 2011 11:55pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 21 2011 12:10am)
http://cache.ohinternet.com/images/thumb/2/2d/Trollface_HD.png/618px-Trollface_HD.png


behöver inte följa ligorna för att se brackets och enstaka matcher då och då ;D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 21 2011 01:09am
Quote (d0oh @ Nov 21 2011 07:55am)
behöver inte följa ligorna för att se brackets och enstaka matcher då och då ;D


Uppenbarligen behöver du det eftersom du har heeeeeeelt fel

Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 21 2011 04:54am
sooo... vem drog hem MLG då? Var tvungen att sova : <
Go Back To Svenska Topic List
Prev15253545556156Next
Add Reply New Topic New Poll