d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev15253545556231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,719
Joined: Nov 29 2006
Gold: 2.95
May 8 2009 08:26am
Quote (Marcusd0 @ Fri, May 8 2009, 02:25pm)


HAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 8 2009 08:29am
Killen till tjejen dagen efter de träffades och tillbringade natten tillsammans: -Gumman, hur många killar hade du innan mig?

Det blev tyst en lång stund… Då säger killen: -Förlåt mig gumman jag har väl inte sårat dig med min fråga eller?

-”Nej då”, svarade tjejen. “Jag räknar fortfarande.”
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 8 2009 08:32am
Jultskämt :santa:

vad säger tomten till blondinerna??

Hoe hoe hoe




- Vad kallas det när tomten springer?
- Julrusch!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 8 2009 08:34am
Askungen har nu fyllt 75 år. Efter ett långt liv med prinsen, som nu är död, sitter hon ute på verandan en skön sommardag med sin katt som heter Bob. Då uppenbarar sig plötsligt hennes goda fe.

Överraskad frågar Askungen:
- Min goda fe, vad gör du här efter alla dessa år?
Den goda fen svarar:
- Askungen, du har levt ett perfekt liv sedan jag sist såg dig. Är det någonting som du önskar djupt inne i ditt hjärta?

Askungen blir något förvånad, men lycklig. Efter att ha tänkt efter en stund säger hon:
- Jag önskar att jag var rikare än jag kan förstå.
Och vips, så är hennes gungstol förvandlad till renaste guld.

Hennes trogna gamla katt, Bob, hoppar skräckslagen upp i hennes knä.
- Tack min snälla fe, säger Askungen.
- Det var väl det minsta jag kunde göra för dig. Vad vill du ha som din andra önskan Askungen ?
Askungen tittar ner på sin gamla, sköra kropp och säger:
- Jag önskar att jag var ung igen.
På en gång förvandlas hon till den vackraste unga skönhet. Hon känner vigören, som har legat orörd i många år, komma tillbaka.

Då säger den goda fen:
- Du får EN önskan till, Askungen.
Askungen tittar på den förskrämda katten, och så säger hon:
- Kan du förvandla min katt Bob till en ung, snygg man?

Så står BOB där, den tjusigaste unge man som hon någonsin sett. Han är så tjusig att fåglarna i skyn faller ner vid hans åsyn. Den goda fen säger:
- Ha det så bra i ditt nya liv !
Så försvinner hon som en blixt i blått elektriskt sken. Under ett par minuter tittar Bob och Askungen varann djupt i ögonen. Askungen sitter som förstummad och beundrar denna urtjusiga karl.

Då går Bob sakta fram till Askungen där hon sitter i sin gyllene gungstol, han kramar henne med sina muskulösa starka armar.
Hon tar emot hans kram och kramar honom tillbaka och känner den unga kärleken igen spridas på nytt i hennes kropp.
Och sen utbrister hon: Jag tror jag är kär igen!
Då böjer sig Bob fram och blåser lätt i hennes hår och viskar:
- Nu ångrar du väl att du lät kastrera mig...
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 8 2009 08:34am
En svensk och en amerikan snackar.
Amerikanen:
“We’ve got Bill Clinton, Jonny Cash and Bob Hope!”
Svensken:
“We’ve got Göran Persson, no Cash and no Hope!”



Quote (Litttle_Brother @ Fri, May 8 2009, 02:34pm)
Askungen har nu fyllt 75 år. Efter ett långt liv med prinsen, som nu är död, sitter hon ute på verandan en skön sommardag med sin katt som heter Bob. Då uppenbarar sig plötsligt hennes goda fe.

Överraskad frågar Askungen:
- Min goda fe, vad gör du här efter alla dessa år?
Den goda fen svarar:
- Askungen, du har levt ett perfekt liv sedan jag sist såg dig. Är det någonting som du önskar djupt inne i ditt hjärta?

Askungen blir något förvånad, men lycklig. Efter att ha tänkt efter en stund säger hon:
- Jag önskar att jag var rikare än jag kan förstå.
Och vips, så är hennes gungstol förvandlad till renaste guld.

Hennes trogna gamla katt, Bob, hoppar skräckslagen upp i hennes knä.
- Tack min snälla fe, säger Askungen.
- Det var väl det minsta jag kunde göra för dig. Vad vill du ha som din andra önskan Askungen ?
Askungen tittar ner på sin gamla, sköra kropp och säger:
- Jag önskar att jag var ung igen.
På en gång förvandlas hon till den vackraste unga skönhet. Hon känner vigören, som har legat orörd i många år, komma tillbaka.

Då säger den goda fen:
- Du får EN önskan till, Askungen.
Askungen tittar på den förskrämda katten, och så säger hon:
- Kan du förvandla min katt Bob till en ung, snygg man?

Så står BOB där, den tjusigaste unge man som hon någonsin sett. Han är så tjusig att fåglarna i skyn faller ner vid hans åsyn. Den goda fen säger:
- Ha det så bra i ditt nya liv !
Så försvinner hon som en blixt i blått elektriskt sken. Under ett par minuter tittar Bob och Askungen varann djupt i ögonen. Askungen sitter som förstummad och beundrar denna urtjusiga karl.

Då går Bob sakta fram till Askungen där hon sitter i sin gyllene gungstol, han kramar henne med sina muskulösa starka armar.
Hon tar emot hans kram och kramar honom tillbaka och känner den unga kärleken igen spridas på nytt i hennes kropp.
Och sen utbrister hon: Jag tror jag är kär igen!
Då böjer sig Bob fram och blåser lätt i hennes hår och viskar:
- Nu ångrar du väl att du lät kastrera mig...


LOOOOL!!!

This post was edited by Marcusd0 on May 8 2009 08:35am
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 8 2009 08:37am
Mandela var ute och gick på den afrikanska stranden då han fick syn på en flaska som hade spolats i land efter en storm. Han plockade upp den och öppnade den, varpå en ande flög ut, bockade sig och sade:
“Herre, du har befriat mig från mitt hemska fängelse, och som tack ger jag dig en önskan, vad som helst!”
“Då skulle jag vilja få en bro som sträcker sig från Afrika till Amerika.”
“Varför detta?”
“Jo, för jag kommer att behöva åka till Amerika många gånger i framtiden och jag tycker inte om att flyga.”
“Du vet, det kommer att bli väldigt svårt för den bron att överleva alla atlantstormar och så vidare. Kan du inte önska sig något annat?”
“Tja, jag skulle vilja ha fred och välstånd i Sydafrika.”
“Hur många filer vill du ha på den där bron?”
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 8 2009 08:38am
Denna äger :D

Ett svenskt par och ett norskt par skulle ut och åka tåg. Norrmännen köpte var sin biljett men såg att svenskarna bara köpte en biljett tillsammans. Norrmännen blev ganska så fundersamma.
Väl ombord på tåget såg de två norrmännen att svenskarna låste in sig på toaletten.

När konduktören kom knackade han på toalettdörren och sa "Biljetten".
Svenskarna stack ut biljetten genom dörrspringan. Konduktören klippte biljetten och stack in den igen.
Norrmännen, som sett det hela, blev mäkta imponerade.

På hemvägen köpte de två norrmännen bara en biljett tillsammans. Medan svenskarna inte köpte någon biljett alls.
Ombord på tåget gick norrmännen och låste in sig på toaletten.
Efter en stund kom svenskarna och knackade på dörren och sa: "Biljetten". Norrmännen stack självklart ut biljetten genom dörrspringan.

Svenskarna tog biljetten och gick och låste in sig på toaletten i nästa vagn.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 8 2009 08:38am
Quote (Marcusd0 @ Fri, May 8 2009, 02:37pm)
Mandela var ute och gick på den afrikanska stranden då han fick syn på en flaska som hade spolats i land efter en storm. Han plockade upp den och öppnade den, varpå en ande flög ut, bockade sig och sade:
“Herre, du har befriat mig från mitt hemska fängelse, och som tack ger jag dig en önskan, vad som helst!”
“Då skulle jag vilja få en bro som sträcker sig från Afrika till Amerika.”
“Varför detta?”
“Jo, för jag kommer att behöva åka till Amerika många gånger i framtiden och jag tycker inte om att flyga.”
“Du vet, det kommer att bli väldigt svårt för den bron att överleva alla atlantstormar och så vidare. Kan du inte önska sig något annat?”
“Tja, jag skulle vilja ha fred och välstånd i Sydafrika.”
“Hur många filer vill du ha på den där bron?”


HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 8 2009 08:40am
Quote (Litttle_Brother @ Fri, May 8 2009, 02:38pm)
Denna äger :D

Ett svenskt par och ett norskt par skulle ut och åka tåg. Norrmännen köpte var sin biljett men såg att svenskarna bara köpte en biljett tillsammans. Norrmännen blev ganska så fundersamma.
Väl ombord på tåget såg de två norrmännen att svenskarna låste in sig på toaletten.

När konduktören kom knackade han på toalettdörren och sa "Biljetten".
Svenskarna stack ut biljetten genom dörrspringan. Konduktören klippte biljetten och stack in den igen.
Norrmännen, som sett det hela, blev mäkta imponerade.

På hemvägen köpte de två norrmännen bara en biljett tillsammans. Medan svenskarna inte köpte någon biljett alls.
Ombord på tåget gick norrmännen och låste in sig på toaletten.
Efter en stund kom svenskarna och knackade på dörren och sa: "Biljetten". Norrmännen stack självklart ut biljetten genom dörrspringan.

Svenskarna tog biljetten och gick och låste in sig på toaletten i nästa vagn.


Hahahaha ägda!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 8 2009 08:43am
Quote (X3M90 @ Fri, 8 May 2009, 16:23)
Under alla år som Britta och Bertil varit tillsammans hade Bertil alltid velat älska med lampan släckt.
Efter 20 år tröttnade Britta på att ständigt treva sig fram i mörkret och tände!
Hon såg till sin förskräckelse att hennes man använde en dildo och utropade:
- FÖRKLARA DET HÄR! VARFÖR HAR DU ANVÄNT EN DILDO UNDER ALLA DESSA ÅR?
Lugnt och sansat sa Bertil:
- Jag förklarar dildon om du förklarar varför vi har 5 ungar...


2/5 imo :P



Quote (Marcusd0 @ Fri, 8 May 2009, 16:23)
En sen natt tar Anders med sig en kompis hem för några sista öl. När de smyger förbi sovrummet på väg till köket ser de att det ligger en främmande man och knullar med Anders fru.
När de slagit sig ner vid köksbordet utbrister kamraten plötsligt:
- Du, vem var det i sovrummet?
- Skit i honom! Han får hämta sin egen öl!


:D



Quote (Marcusd0 @ Fri, 8 May 2009, 16:25)


rofl :D



Quote (Marcusd0 @ Fri, 8 May 2009, 16:29)
Killen till tjejen dagen efter de träffades och tillbringade natten tillsammans: -Gumman, hur många killar hade du innan mig?

Det blev tyst en lång stund… Då säger killen: -Förlåt mig gumman jag har väl inte sårat dig med min fråga eller?

-”Nej då”, svarade tjejen. “Jag räknar fortfarande.”


hehe, den har man hört förr :D



Quote (Marcusd0 @ Fri, 8 May 2009, 16:32)
Jultskämt :santa:

vad säger tomten till blondinerna??

Hoe hoe hoe




- Vad kallas det när tomten springer?
- Julrusch!


hehe, dem har jag också hört :D



Quote (Marcusd0 @ Fri, 8 May 2009, 16:34)
En svensk och en amerikan snackar.
Amerikanen:
“We’ve got Bill Clinton, Jonny Cash and Bob Hope!”
Svensken:
“We’ve got Göran Persson, no Cash and no Hope!”


haha :D



Quote (Marcusd0 @ Fri, 8 May 2009, 16:37)
Mandela var ute och gick på den afrikanska stranden då han fick syn på en flaska som hade spolats i land efter en storm. Han plockade upp den och öppnade den, varpå en ande flög ut, bockade sig och sade:
“Herre, du har befriat mig från mitt hemska fängelse, och som tack ger jag dig en önskan, vad som helst!”
“Då skulle jag vilja få en bro som sträcker sig från Afrika till Amerika.”
“Varför detta?”
“Jo, för jag kommer att behöva åka till Amerika många gånger i framtiden och jag tycker inte om att flyga.”
“Du vet, det kommer att bli väldigt svårt för den bron att överleva alla atlantstormar och så vidare. Kan du inte önska sig något annat?”
“Tja, jag skulle vilja ha fred och välstånd i Sydafrika.”
“Hur många filer vill du ha på den där bron?”


lol har läst en liknande i min dassbok ;P
Go Back To Svenska Topic List
Prev15253545556231Next
Add Reply New Topic New Poll