Quote (n1ghtm4r3 @ 5 Feb 2016 12:20)
Någon med Winter Battle Pass som är sugen att questa lite?
Har klarat av en path ( dock 2 quests kvar på den bara för att )
sen nästan i slutet av de två andra.
unranked eller ranked de kvittar
Klarade alla 3 paths på 4dagar

Gör quests casual nu i unranked.
Quote (PlaaD @ 5 Feb 2016 12:32)
glhf hitta 4 pers som vill spela MED Zeb...
Quote (SCXiao @ 5 Feb 2016 13:35)
Jag har faktiskt övervägt att börja spela igen bara för att spela med Zeb och höra honom ragea i Skype igen :angel:
this