d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev1527528529530531621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 4 2016 09:29am
Quote (cphannes @ 4 Feb 2016 16:13)
Nej dendi behöver inte 4sek hooks för att döda!


man måste ju göra sig redo för fountain hooks
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 4 2016 02:58pm
Om jag lockar mid först och pickar en sådan, då tycker man ju att folk borde picka accordingly, men nä, istället får man en safelane carry, en offlane, en jungler och en roamer.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Feb 4 2016 03:23pm
Quote (umade @ 4 Feb 2016 21:58)
Om jag lockar mid först och pickar en sådan, då tycker man ju att folk borde picka accordingly, men nä, istället får man en safelane carry, en offlane, en jungler och en roamer.


Precis som i 99,99999% av alla pubgames. Varför inte vänta och se vad ditt team väljer och pick accordingly?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 4 2016 04:42pm
Quote (SCXiao @ Feb 4 2016 11:23pm)
Precis som i 99,99999% av alla pubgames. Varför inte vänta och se vad ditt team väljer och pick accordingly?


Det gör jag också, oftast varannat game, och då pickar mitt lag en Wraith King carry när dom andra har pickat AM redan
Förstår du?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 4 2016 05:55pm
http://www.dotabuff.com/matches/2128549824

Säg till mig vad i helvete jag ska fucking göra med det här spelet när varje jävla fitthormatch ser ut så här, fastän man lockar mid så ska Zeus midda, fastän han är efterbliven, och så instapickar vi en AM safelane, som vanligt, som inte kan farma, som inte kan spela spelet alls.
Vi spelar alltså i 40 minuter och den inavlade fucking negerhoran gör inte ens FEM TUSEN HERO DAMAGE. Splitpushar han? NÄ, inte ens 1000 TOWER DAMAGE, HAN GÖR INGENTING ALLS DEN JÄVLA HORAN
Förklara för mig, varför han ska spela med mig? Varför ska jag, i 99% av alla games ha en sådan efterbliven fitta som inte kan spela någon hero alls. Han har 96 vinster, 96 förluster. Han ska spela i mitt lag.
Jag springer runt solo offlane och solodödar både Spectre, Alch, CM och Axe. Jag rövknullar deras lag. Men AM? Nä, han kan inte farma fastän 3-4 inte är på hans lane OCH dom är trilane. Han kan inte få ut en vettig Bfury timing alls, istället ligger den på 17 minuter. Efter den bygger han ingenting i stort sett, eftersom han inte gör någonting alls.

Man vinner några, man förlorar några, men varför kan man inte bara bli utspelad någon gång? Varför måste man förlora för att laget precis installerat spelet eller sitter hemma hos en handikappad kompis och lånar dennes dator? Jag fattar inte
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Feb 4 2016 11:18pm
Quote (umade @ 4 Feb 2016 23:42)
Det gör jag också, oftast varannat game, och då pickar mitt lag en Wraith King carry när dom andra har pickat AM redan
Förstår du?


Jo jag vet exakt hur det är, därför var det skittråkigt att spela om man inte var 5 premade :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 5 2016 01:01am
Quote (umade @ Feb 5 2016 12:55am)
http://www.dotabuff.com/matches/2128549824

Säg till mig vad i helvete jag ska fucking göra med det här spelet när varje jävla fitthormatch ser ut så här, fastän man lockar mid så ska Zeus midda, fastän han är efterbliven, och så instapickar vi en AM safelane, som vanligt, som inte kan farma, som inte kan spela spelet alls.
Vi spelar alltså i 40 minuter och den inavlade fucking negerhoran gör inte ens FEM TUSEN HERO DAMAGE. Splitpushar han? NÄ, inte ens 1000 TOWER DAMAGE, HAN GÖR INGENTING ALLS DEN JÄVLA HORAN
Förklara för mig, varför han ska spela med mig? Varför ska jag, i 99% av alla games ha en sådan efterbliven fitta som inte kan spela någon hero alls. Han har 96 vinster, 96 förluster. Han ska spela i mitt lag.
Jag springer runt solo offlane och solodödar både Spectre, Alch, CM och Axe. Jag rövknullar deras lag. Men AM? Nä, han kan inte farma fastän 3-4 inte är på hans lane OCH dom är trilane. Han kan inte få ut en vettig Bfury timing alls, istället ligger den på 17 minuter. Efter den bygger han ingenting i stort sett, eftersom han inte gör någonting alls.

Man vinner några, man förlorar några, men varför kan man inte bara bli utspelad någon gång? Varför måste man förlora för att laget precis installerat spelet eller sitter hemma hos en handikappad kompis och lånar dennes dator? Jag fattar inte


Som du redan vet har alla mobas sett ut sådär dom senaste tio åren. Enda sättet att komma runt det är att byta spel eller skaffa sig ett lag och spela mot andra lag.
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Feb 5 2016 05:20am
Någon med Winter Battle Pass som är sugen att questa lite?
Har klarat av en path ( dock 2 quests kvar på den bara för att )
sen nästan i slutet av de två andra.
unranked eller ranked de kvittar
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 5 2016 05:32am
Quote (SCXiao @ 5 Feb 2016 06:18)
Jo jag vet exakt hur det är, därför var det skittråkigt att spela om man inte var 5 premade :P


glhf hitta 4 pers som vill spela MED Zeb...
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Feb 5 2016 06:35am
Quote (PlaaD @ 5 Feb 2016 12:32)
glhf hitta 4 pers som vill spela MED Zeb...


Jag har faktiskt övervägt att börja spela igen bara för att spela med Zeb och höra honom ragea i Skype igen :angel:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1527528529530531621Next
Add Reply New Topic New Poll