http://www.dotabuff.com/matches/2128549824Säg till mig vad i helvete jag ska fucking göra med det här spelet när varje jävla fitthormatch ser ut så här, fastän man lockar mid så ska Zeus midda, fastän han är efterbliven, och så instapickar vi en AM safelane, som vanligt, som inte kan farma, som inte kan spela spelet alls.
Vi spelar alltså i 40 minuter och den inavlade fucking negerhoran gör inte ens FEM TUSEN HERO DAMAGE. Splitpushar han? NÄ, inte ens 1000 TOWER DAMAGE, HAN GÖR INGENTING ALLS DEN JÄVLA HORAN
Förklara för mig, varför han ska spela med mig? Varför ska jag, i 99% av alla games ha en sådan efterbliven fitta som inte kan spela någon hero alls. Han har 96 vinster, 96 förluster. Han ska spela i mitt lag.
Jag springer runt solo offlane och solodödar både Spectre, Alch, CM och Axe. Jag rövknullar deras lag. Men AM? Nä, han kan inte farma fastän 3-4 inte är på hans lane OCH dom är trilane. Han kan inte få ut en vettig Bfury timing alls, istället ligger den på 17 minuter. Efter den bygger han ingenting i stort sett, eftersom han inte gör någonting alls.
Man vinner några, man förlorar några, men varför kan man inte bara bli utspelad någon gång? Varför måste man förlora för att laget precis installerat spelet eller sitter hemma hos en handikappad kompis och lånar dennes dator? Jag fattar inte